Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr Sets & Collections

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr Sets & Collections

    Hello,

    Heb een vraag voor de Flickr gebruikers, kon het ook niet vinden op hun site.
    Ik werk vandaag enkel maar met sets, maar nu zou ik willen werken met collections.
    Als ik mijn foto's nu begin te verplaatsen verdwijnen die dan ook op alle forums waar ze reeds gepost zijn?
    Ik neem aan van wel want de url zal veranderen?
    Bedankt.

    Groetjes
    eric
    Flickr

  • #2
    Re: Flickr Sets & Collections

    Nee, je url verandert niet... bij organize my photostream kan je toch collections aanmaken ?

    Comment


    • #3
      Re: Flickr Sets & Collections

      Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
      Nee, je url verandert niet... bij organize my photostream kan je toch collections aanmaken ?
      De collections kan ik configureren,maar ik zou graag weten wat er gebeurd met een foto
      als ik hem van set verander en in de oude set delete.
      Ik zou mijn sets willen opdelen binnen een collectie en zonder dubbele foto's.
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Flickr Sets & Collections

        Je kunt een foto in meerdere sets plaatsen.
        Bij organize kan je ook de foto's tonen die nog niet in een set zitten.
        Een set is gewoon een verzameling van links naar foto's


        mvg
        Glenn
        www.frame-it.be
        Fotografie & verhuur van Reflecta Digitdia 5000 diascanner(s), Reflecta RPS 7200 negatief scanner en een midformat Reflecta MF5000 scanner, Canon lenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Flickr Sets & Collections

          Inderdaad ben eruit nu
          Ik dacht dat ze gedelete werden na het verplaatsen maar dit kwam door mij
          Alvast bedankt
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Flickr Sets & Collections

            Ik heb me vandaag geregistreerd op flickr. Nu wil ik mijn sets in collections onderverdelen maar ik vind nergens die functie terug (ook niet bij organize). Is deze functie alleen beschikbaar voor een pro account en zo niet, waar vind ik dit terug?
            Alvast bedankt
            http://www.flickr.com/photos/ambigirl/

            Comment


            • #7
              Re: Flickr Sets & Collections

              Oorspronkelijk geplaatst door Ambigirl Bekijk bericht
              Ik heb me vandaag geregistreerd op flickr. Nu wil ik mijn sets in collections onderverdelen maar ik vind nergens die functie terug (ook niet bij organize). Is deze functie alleen beschikbaar voor een pro account en zo niet, waar vind ik dit terug?
              Alvast bedankt
              ik denk het wel... pro geeft je een ongelimiteerd aantal sets en collecties... als ik 't me goed herinner zijn er maar 4 sets in de free, en dus zeker geen collecties...
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Flickr Sets & Collections

                Oorspronkelijk geplaatst door Ambigirl Bekijk bericht
                Ik heb me vandaag geregistreerd op flickr. Nu wil ik mijn sets in collections onderverdelen maar ik vind nergens die functie terug (ook niet bij organize). Is deze functie alleen beschikbaar voor een pro account en zo niet, waar vind ik dit terug?
                Alvast bedankt
                Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                ik denk het wel... pro geeft je een ongelimiteerd aantal sets en collecties... als ik 't me goed herinner zijn er maar 4 sets in de free, en dus zeker geen collecties...
                Klopt, deze mogelijk (aanmaken van collections met daarin meerdere sets) kan enkel met een Pro account.
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                Comment


                • #9
                  Re: Flickr Sets & Collections

                  Hmmm, ik heb al 5 sets in de Free
                  Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Flickr Sets & Collections

                    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    Klopt, deze mogelijk (aanmaken van collections met daarin meerdere sets) kan enkel met een Pro account.
                    Bedankt, ik ben ondertussen al overgeschakeld naar een pro account. Het biedt zoiezo meer voordelen.
                    http://www.flickr.com/photos/ambigirl/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Flickr Sets & Collections

                      Oorspronkelijk geplaatst door W-dytoi Bekijk bericht
                      Hmmm, ik heb al 5 sets in de Free
                      Ja, sets kan je wel aanmaken met een Free account maar géén Collections hoor...

                      eens benieuwd hoelang jou 5 sets het volhouden.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment

                      Working...
                      X