PDA

Volledige versie bekijken : Flickr Sets & Collections

Rikske_007
2 maart 2009, 15:28
Hello,

Heb een vraag voor de Flickr gebruikers, kon het ook niet vinden op hun site.
Ik werk vandaag enkel maar met sets, maar nu zou ik willen werken met collections.
Als ik mijn foto's nu begin te verplaatsen verdwijnen die dan ook op alle forums waar ze reeds gepost zijn?
Ik neem aan van wel want de url zal veranderen?
Bedankt.

Groetjes
eric

Psychodweep
2 maart 2009, 16:23
Nee, je url verandert niet... bij organize my photostream kan je toch collections aanmaken ?

Rikske_007
2 maart 2009, 17:46
Nee, je url verandert niet... bij organize my photostream kan je toch collections aanmaken ?

De collections kan ik configureren,maar ik zou graag weten wat er gebeurd met een foto
als ik hem van set verander en in de oude set delete.
Ik zou mijn sets willen opdelen binnen een collectie en zonder dubbele foto's.

glv0601
2 maart 2009, 21:12
Je kunt een foto in meerdere sets plaatsen.
Bij organize kan je ook de foto's tonen die nog niet in een set zitten.
Een set is gewoon een verzameling van links naar foto's

mvg
Glenn

Rikske_007
3 maart 2009, 10:41
Inderdaad ben eruit nu :D
Ik dacht dat ze gedelete werden na het verplaatsen maar dit kwam door mij :D
Alvast bedankt :G

Ambigirl
10 december 2010, 20:54
Ik heb me vandaag geregistreerd op flickr. Nu wil ik mijn sets in collections onderverdelen maar ik vind nergens die functie terug (ook niet bij organize). Is deze functie alleen beschikbaar voor een pro account en zo niet, waar vind ik dit terug?
Alvast bedankt

d_oracle
10 december 2010, 22:25
Ik heb me vandaag geregistreerd op flickr. Nu wil ik mijn sets in collections onderverdelen maar ik vind nergens die functie terug (ook niet bij organize). Is deze functie alleen beschikbaar voor een pro account en zo niet, waar vind ik dit terug?
Alvast bedankt

ik denk het wel... pro geeft je een ongelimiteerd aantal sets en collecties... als ik 't me goed herinner zijn er maar 4 sets in de free, en dus zeker geen collecties...

kirsten_dl
11 december 2010, 16:06
Alvast bedankt

ik denk het wel... pro geeft je een ongelimiteerd aantal sets en collecties... als ik 't me goed herinner zijn er maar 4 sets in de free, en dus zeker geen collecties...

Klopt, deze mogelijk (aanmaken van collections met daarin meerdere sets) kan enkel met een Pro account. :G

W-dytoi
11 december 2010, 16:41
Hmmm, ik heb al 5 sets in de Free:rolleyes:

Ambigirl
11 december 2010, 18:15
Klopt, deze mogelijk (aanmaken van collections met daarin meerdere sets) kan enkel met een Pro account. :G

Bedankt, ik ben ondertussen al overgeschakeld naar een pro account. Het biedt zoiezo meer voordelen.

kirsten_dl
12 december 2010, 00:49
Hmmm, ik heb al 5 sets in de Free:rolleyes:

Ja, sets kan je wel aanmaken met een Free account maar géén Collections hoor...

eens benieuwd hoelang jou 5 sets het volhouden. ;)