Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bullet, Sabaton & HAMMERFALL @ Antwerp (pt2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bullet, Sabaton & HAMMERFALL @ Antwerp (pt2)

    Hammerfall is al jaren één van de grootste powermetalbands in Europa en daarbuiten. Binnenkort verschijnt een nieuw album, hun achtste. En dat ze het muzikaal nog aankunnen stond na een erg lang optreden als een paal boven water





    facebook

  • #2
    Re: Bullet, Sabaton & HAMMERFALL @ Antwerp (pt2)

    3 prima platen, goede compo's, voldoende scherp en sfeervol. Ze geven de sfeer van de avond goed weer. Kleine voorkeur voor 1e omwille van het dramatische effect en afwezigheid van storende elementen, ééntje om af te drukken.

    maar man, man man, wat was het druk in de frontstage gelukkig waren er geen 'plateau's' om de zoveel meter. (en slechts 1 crowdsurfer)

    Comment


    • #3
      Re: Bullet, Sabaton & HAMMERFALL @ Antwerp (pt2)

      Powermetal... Muzikaal absoluut niet mij ding maar die optredens blijken wel verdomd knappe foto's op te leveren.
      Knap gedaan. Zalige compo's en erg veel energie in je foto's!
      Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
      Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

      Comment


      • #4
        Re: Bullet, Sabaton & HAMMERFALL @ Antwerp (pt2)

        Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
        maar man, man man, wat was het druk in de frontstage gelukkig waren er geen 'plateau's' om de zoveel meter. (en slechts 1 crowdsurfer)
        Hallo Sam.......jij was er dus ook......ben wel benieuwd wie je bent en heb je ook wat plaatjes gemaakt van dat metalfeestje?

        Ik was nochtans zeer tevreden over de omstandigheden.
        Zo een frontstage, ook al is het er druk, geeft je toch heel wat extra mogelijkheden.
        In vele zalen waar ik vertoef (Depot, Biebob, Botanique, Spirit of 66...) sta je ergens tussen het publiek te schieten....begin dan maar....
        Het podium was niet te hoog, prima licht......soms wel te veel rood ..........
        Mijn eerste ervaring met het Hof ter Lo was zeer positief.


        Oorspronkelijk geplaatst door PhilJ Bekijk bericht
        Powermetal... maar die optredens blijken wel verdomd knappe foto's op te leveren.
        Is ook mijn ervaring......vele van mijn persoonlijk betere plaatjes komen van metaloptredens .......veel energie, imposante poses en outfits, sfeervol licht,........
        Met zulke ingrediënten heb je natuurlijk veel meer mogelijkheden in vgl. met vele andere concerten waar er visueel veel minder te beleven valt.....

        Bedankt voor jullie comments.
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Bullet, Sabaton & HAMMERFALL @ Antwerp (pt2)

          die eerste!!!!
          afdruk op posterformaat en ik ken een koper

          jonez
          WWW.JOPIX.BE
          Just one click away...

          Comment


          • #6
            Re: Bullet, Sabaton & HAMMERFALL @ Antwerp (pt2)

            Had die rode Crumplertas mee Heb wel wat foto's gemaakt (zie www.wannabes.be), misschien dat ik ze hier ergens ook wel plaats

            idd, het had veel erger kunnen zijn, publiek was redelijk kalm voor een metaloptreden (bij death of blackmetal zal het misschien niet waar geweest zijn). In Depot en Biebob heb ik nog niet een frontstage geweten. Vlak naast een moshpit met vele €€€'s rond je nek, toch niet voor watjes

            Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
            Hallo Sam.......jij was er dus ook......ben wel benieuwd wie je bent en heb je ook wat plaatjes gemaakt van dat metalfeestje?

            Ik was nochtans zeer tevreden over de omstandigheden.
            Zo een frontstage, ook al is het er druk, geeft je toch heel wat extra mogelijkheden.
            In vele zalen waar ik vertoef (Depot, Biebob, Botanique, Spirit of 66...) sta je ergens tussen het publiek te schieten....begin dan maar....
            Het podium was niet te hoog, prima licht......soms wel te veel rood ..........
            Mijn eerste ervaring met het Hof ter Lo was zeer positief.

            Is ook mijn ervaring......vele van mijn persoonlijk betere plaatjes komen van metaloptredens .......veel energie, imposante poses en outfits, sfeervol licht,........
            Met zulke ingrediënten heb je natuurlijk veel meer mogelijkheden in vgl. met vele andere concerten waar er visueel veel minder te beleven valt.....

            Bedankt voor jullie comments.

            Comment

            Working...
            X