Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND : Fotowinkel open op zondag gezocht!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DRINGEND : Fotowinkel open op zondag gezocht!!!

    arghhh
    Ben net tot de constatatie gekomen dat mijn statief "missing in action" is

    En heb dit natuurlijk uitgerekend morgen nodig...

    Waarschijnlijk is het statief achtergelaten tijdens onze trip naar de Hoge Veluwe vorige week, dus terugkrijgen zal (zeker tegen morgen) moeilijk zijn...

    Kent er dus iemand een fotozaak die zonder (of bij uitzondering morgen) geopend is?
    Grote omstreek Aarschot - Mechelen

    Alvast bedankt!!!
    Last edited by vyruz; 28 februari 2009, 22:14.
    Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
    Foto-Alex

  • #2
    Re: DRINGEND : Fotowinkel open op zondag gezocht!!!

    Hey juppekes

    Mediamarkt eens proberen misschien
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: DRINGEND : Fotowinkel open op zondag gezocht!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Hey juppekes

      Mediamarkt eens proberen misschien
      De enigste die zondag open is , is in Oostende.
      Als ik daar 1st naartoe moet dan geraak ik toch nooit meer op tijd ter plaatse...
      Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
      Foto-Alex

      Comment


      • #4
        Re: DRINGEND : Fotowinkel open op zondag gezocht!!!

        Hallo,

        Mijn statief komen halen in Sint-Truiden?
        (tenminste als je niet TE vroeg bent want zondag is een beetje uitslaapdag )

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: DRINGEND : Fotowinkel open op zondag gezocht!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          Hallo,

          Mijn statief komen halen in Sint-Truiden?
          (tenminste als je niet TE vroeg bent want zondag is een beetje uitslaapdag )

          Jaja
          Bedankt voor het aanbod, maar heb de afspraak intussen kunnen verzetten naar maandag, dan kan ik wel 1st een statief gaan kopen
          Dus dringend is het niet meer.

          Maar indien er alsnog mensen winkels weten die zondag's openzijn, mogen ze die gerust vermelden, das altijd handig om te weten
          Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
          Foto-Alex

          Comment


          • #6
            Re: DRINGEND : Fotowinkel open op zondag gezocht!!!

            Foka in Rotterdam is altijd op zondag open.

            Het is wel een eindje rijden, maar je hebt wel veel keuze en de prijzen zijn er laag.
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

            Comment

            Working...
            X