Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katzwervertjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katzwervertjes

    Na groot verdriet, weer plek voor nieuw geluk en twee zwervertjes uit het asiel in huis genomen.

    Poes Daya


    Kater Fozzie


    En hij die ze in het gareel houdt: Kater Freddy
    http://www.reptilicious.nl
    Canon EOS450D & Canon Powershot S3IS

  • #2
    Re: Katzwervertjes

    Het verdriet zal wel goedkomen met deze mooie katten ze zijn niet cameraschuw precies

    Foto 1
    Sterke contrasten en dat zie ik persoonlijk graag en zeker op een kat.
    Maar enkel je belichting aanpassen rond de oogjes en borst, iets te overbelicht volgens mij.
    Pose en blik van de kat zijn heel mooi

    Foto 2
    Ook een mooie pose van de kat maar volgens mij zit je kleurtemperatuur niet juist.
    En volgens mij is er niet scherp gesteld op het kopje?

    Foto3
    Hier ook weer mooie pose en blik recht in de camera, alle belangrijke zaken staan er volledig op voor een mooi portret.
    Maar hier loopt je zwart vast boven op de rug en kopje en je hebt overbelichting op de borst en poot.

    Hopelijk ben je er iets mee.
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Katzwervertjes

      Hier kan ik zeker iets mee!

      De overbelichting heeft te maken met het felle zonlicht dat naar binnen scheen en de afwijkende kleurtemperatuur op foto 2 heeft nog eens te maken met de gordijnen die voor het zonlicht hangen.

      Foto2 heb ik waarschijnlijk 'te snel' vanuit een verkeerde positie genomen, voor scherpte op de kop had ik denk ik lager bij de grond moeten zijn..?
      http://www.reptilicious.nl
      Canon EOS450D & Canon Powershot S3IS

      Comment


      • #4
        Re: Katzwervertjes

        De tweede kan mij qua compositie nog enigszins bekoren, maar verder… Nee, ik zie het niet.
        Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

        Comment

        Working...
        X