Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gaan nikon prijzen stijgen??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gaan nikon prijzen stijgen??

    ik was vandaag bij mijn fotoboer en vroeg info over een sb 900.
    de verkoopster zei dat het nu de moment was om hem te kopen want omwille van de sterke yen gaat deze de komende weken 75 euro duurder worden.

    klopt dit of is het verkoperspraat??

  • #2
    Re: gaan nikon prijzen stijgen??

    Sorry maar kom jij uit je winterslaap? Is hier al verschillende malen aan bod geweest en het antwoord is ja.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: gaan nikon prijzen stijgen??

      De prijzen zijn al flink gestegen sinds 01/2009, dus je bent al aan de zeer late kant.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Re: gaan nikon prijzen stijgen??

        Verschillende Canon-lenzen zijn ook al flink duurder geworden de laatste weken.

        Maar als door de dure Yen de Japanse export flink vermindert, dan zal de Yen waarschijnlijk weer verminderen in waarde...

        Als je fotoboer die flitser nog verkoopt aan de "oude prijs", dan wacht je best niet te lang (of je moet wachten tot de Yen terug in waarde vermindert als je de laagst mogelijke prijs wil betalen).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: gaan nikon prijzen stijgen??

          heylaba, ik ben idd onder mijn fotografische steen uitgekropen,...
          volgens de site was mijn laatste aanmelding 31 december 2008, ik weet het het is erg maar naast fulltime werken, fulltime student, fulltime in 3 werkgroepen te zitten zijn we ook nog eens fulltime aan het verbouwen dus fotografie kon er ff niet meer bij...

          allez ik zal ze mij dan maar vlug gaan halen zekers,....

          want er ging 70 euro bijkomen...

          Comment


          • #6
            Re: gaan nikon prijzen stijgen??

            Volgens nikonrumors gaan de prijzen zelfs in japan omhoog, los van de sterke yen...

            j.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: gaan nikon prijzen stijgen??

              Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
              De prijzen zijn al flink gestegen sinds 01/2009, dus je bent al aan de zeer late kant.
              Vrees van niet, want er is vanaf 03/2009 een nieuwe stijging aangekondigd omwille van zwakke Yen

              Comment


              • #8
                Re: gaan nikon prijzen stijgen??

                De vraag is natuurlijk hoelang de Yen nog sterk gaat blijven.
                Duidelijk is ook dat het consumentenvertrouwen al serieus gedaald is en blijft dalen, dus prijsstijgingen lijken mij nu niet de beste manier om zaken te doen.
                Dus als je nu dringend iets wilt aanschaffen, dan kan je dat inderdaad best doen voor de aangekondigde prijsstijgingen. Is het daarentegen eerder een 'nice to have' dan 'must have', dan vermoed ik, dus ik weet het ook niet zeker, dat je evengoed kan wachten. De Economische rotzooi waarin we nu zitten, zal nog een heel tijdje aanhouden. Dus ik ben er vrij zeker van dat producenten achtereen wel degelijk moeite zullen moeten doen om hun producten verkocht te krijgen. Voorbeeld hiervan is de autoverkoop.
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                Comment


                • #9
                  Re: gaan nikon prijzen stijgen??

                  sb 900 in bezit

                  Comment

                  Working...
                  X