Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6-daagse in hasselt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 6-daagse in hasselt


    Mij weer mogen amuseren vorige week
    Last edited by vinstermik; 8 november 2010, 22:23.

  • #2
    Re: 6-daagse in hasselt

    nr 1 is leuk met de mimiek op de gezichten maar jammer dat de wielen er niet helemaal op staan.
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: 6-daagse in hasselt

      Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
      ...jammer dat de wielen er niet helemaal op staan.
      Vind ik ook voor 1 en 3. Maar kwestie van aktie kan je ze moeilijk beter vangen ondanks het harde geflits.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: 6-daagse in hasselt

        Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
        nr 1 is leuk met de mimiek op de gezichten maar jammer dat de wielen er niet helemaal op staan.
        Ofwel kies je voor de mimiek ofwel voor een foto waar "alles" op staat. Ik had hen nog gevraagd steeds het zelfde lijnte te rijden op de piste zodat instellen makkelijker was, maar ze wilden niet luisteren. En ja hoor, met een snelheid van 200 m in 10 seconden heb je al de tijd om rustig je toestel in te stellen - wil ik alles of wil ik een detail op de foto - wanneer ze u, aan de koord van de piste, passeren Mijn gedacht hé.

        Comment


        • #5
          Re: 6-daagse in hasselt

          Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
          Ofwel kies je voor de mimiek ofwel voor een foto waar "alles" op staat. Ik had hen nog gevraagd steeds het zelfde lijnte te rijden op de piste zodat instellen makkelijker was, maar ze wilden niet luisteren. En ja hoor, met een snelheid van 200 m in 10 seconden heb je al de tijd om rustig je toestel in te stellen - wil ik alles of wil ik een detail op de foto - wanneer ze u, aan de koord van de piste, passeren Mijn gedacht hé.
          Ja maar: niemand heeft gezegd dat het GEMAKKELIJK is! We stellen alleen maar vast hoor.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

          Comment


          • #6
            Re: 6-daagse in hasselt

            Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            Ja maar: niemand heeft gezegd dat het GEMAKKELIJK is! We stellen alleen maar vast hoor.
            Dat had ik al begrepen No hard feelings. Met podium opnames is het ook zo. Je bent echt afhankelijk van wat er op het podium gebeurt. Dat zal jonez wel kunnen bevestigen. Je hebt NIETS in de hand behalve je toestel. En toch is er vaak commentaar in de zin van : dit of dat stoort...... dit of dat staat er niet op enz.

            Comment


            • #7
              Re: 6-daagse in hasselt

              mooi ik was ook daar , maar waar is de lekkerste foto ?
              die van de champagne babes ??

              mvg bert
              Nikon D90 zak met glas en sb600 flitser.

              Comment

              Working...
              X