Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heggenmus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heggenmus

    Ook eentje van het Gaia park, maar deze vloog wel vrij rond.

    Mvg.
    Robert

    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Heggenmus

    zeker niet slecht, iets te laag standpunt maar daar is vermoedelijk weinig aan te doen.
    Ze gaan gewoonlijk niet zitten waar jij wil

    Groeten,

    Rudy

    www.vogelsvanbelgie.be
    Mvg,
    Rudy
    www.vogelsvanbelgie.be

    Comment


    • #3
      Re: Heggenmus

      Idd, zeker nie slecht...
      De compo is goed gekozen alleen heb ik de indruk dat de scherpte iets te veel van voor op de vogel valt in plaats van op het oog-bek...

      Greets
      KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
      http://www.photopat.be

      Comment


      • #4
        Re: Heggenmus

        scherpte zit volgens mij wel goed, ik zie alleen in de grijze delen van de foto nog cloonresten rechts en links van de vogel, maar dit is nog makkelijk te corrigeren

        groet,rick
        www.ricktibbe.nl

        Comment


        • #5
          Re: Heggenmus

          Oorspronkelijk geplaatst door rick tibbe Bekijk bericht
          (...) ik zie alleen in de grijze delen van de foto nog cloonresten rechts en links van de vogel.
          Inderdaad. Alsof iemand de foto met vuile vingers heeft aangeraakt.
          Ik zou eigenlijk wel eens graag de originele foto zien. Staan wellicht veel onscherpe takken of een niet zo mooie achtergrond op? Met dat grijs lijkt het nu echter wel of het beestje in een volière met een wat vuile, grijsgeverfde wand zit.

          Het heggenmusje (één van mijn favoriete vogeltjes) staat er overigens behoorlijk op. Kopje idd. minder scherp, maar toch een mooie blik.

          Groet,

          Gabriël
          Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

          Comment


          • #6
            Re: Heggenmus

            Oorspronkelijk geplaatst door Niwrad Bekijk bericht
            Inderdaad. Alsof iemand de foto met vuile vingers heeft aangeraakt.
            Ik zou eigenlijk wel eens graag de originele foto zien. Staan wellicht veel onscherpe takken of een niet zo mooie achtergrond op? Met dat grijs lijkt het nu echter wel of het beestje in een volière met een wat vuile, grijsgeverfde wand zit.

            Het heggenmusje (één van mijn favoriete vogeltjes) staat er overigens behoorlijk op. Kopje idd. minder scherp, maar toch een mooie blik.

            Groet,

            Gabriël
            Niwrad en rick tibbe, de grijze achtergrond is gewoon de grijze lucht van een grauwe, regenachtige dag. Jullie hebben wel gelijk wat betreft de sporen van onzorgvuldig wegclonen van hinderlijke takjes. Ik heb nog geen PS op mijn Mac en het scherm op mijn PC is kwalitatief niet goed genoeg. Alhoewel, het zal ook wel een beetje afhangen van het menneke en niet het penneke.

            Bedankt voor het kritisch bekijken van mijn foto. Ik weet nu dat ik zeker in het vervolg wat strenger moet zijn bij het bijwerken van een foto.

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Heggenmus

              Oorspronkelijk geplaatst door paepke Bekijk bericht
              Idd, zeker nie slecht...
              De compo is goed gekozen alleen heb ik de indruk dat de scherpte iets te veel van voor op de vogel valt in plaats van op het oog-bek...

              Greets
              'k Ga mee
              'k Denk dat als je nog eens opscherpt in de kleurkanalen alles perfect is
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment

              Working...
              X