Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.webvoordelig.be ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.webvoordelig.be ?

    Ik ben bijna toe aan mijn eerste digicam (CP995 of S40). Kwam toevallig terecht op de site www.webvoordelig.be
    Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met deze site? Zijn de garantiebewijzen OK voor België?
    De prijzen lijken me vergelijkbaar met Duitse en andere Europese sites, juist?
    Groeten,
    Vis


  • #2
    Webvoordelig.be is dezelfde als webvoordelig.nl ik kan je verzekeren dat je er met een gerust hart kunt kopen. Overigens levert webvoordelig.nl ook in Belgie. Mijn vrienden en ik kochten er onze apparatuur tot volle tevredenheid.

    In Nederland kun je bij hun bestellen, thuis laten bezorgen, na vooruit betaling of terplaatse je spullen ophalen, controleren en dan pas betalen. Alles bleek perfect in orde, normale import met alle geldige papieren in de Nederlandse taal.

    Groetjes,
    Willem


    Canon PowerShot S40

    Edited by - Willem on 20 April 2002 19:27:29
    Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
    http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

    Comment


    • #3
      Kijk ook eens bij dfip.nl
      Probeer eens met de prijslijst van bvb webvoordelig bij een plaatselijke handelaar dit kan wonderen doen.
      Ik heb dit zelf ook gedaan voor mijn dimage7
      hij deed 354 euro van de prijs af. zo kocht ik mijn toestel voor 25 euro meer dan de prijs van webvoordelig, maar heb wel service, en was onmiddelijk digitaal bezig.

      groetjes stamper

      Comment


      • #4
        Stamper, wat versta je onder service in dit geval?

        Groetjes,
        Willem

        Canon PowerShot S40
        Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
        http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

        Comment


        • #5
          Willem

          Onder service versta ik als beginnend digi-freak hulp bij het leren kennen van mijn toestel, bij eventuele problemen met mijn toestel geen verzendingskosten.
          By the way toestel in Nederland gekocht ikke Belg.

          Stamper

          Comment


          • #6
            Ik begrijp wat je bedoelt Stamper, dat is de service die een goede detailhandelaar je kan bieden. 'Internet winkelen' geeft dat dus niet.

            Groetjes,
            Willem


            Canon PowerShot S40
            Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
            http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

            Comment


            • #7
              "goede detailhandelaar".

              Spijtig genoeg kan ik die hier in Belgie nog niet vinden bij mij in de buurt.
              In de grote stad misschien wel.Maar daar zit ik niet,he.
              Of heel weinig in de winkel en de verkoper weet er ook maar bar weinig van.Weten alleen de hoofdlijnen. Met de meeste toestellen hebben ze zelf niet gewerkt. Kunnen niets laten zien, etc.Ik krijg steeds het gevoel dat we "samen"in de winkel het toestel aan het verkennnen zijn
              Wel,dit is mijn ervaring.
              Dus de winkel is voor mij alleen om het toestel te zien en te "voelen" en dan zal de weg zijn voor m'n komend toestel hoogstwaarschijnlijk toch zijn via internet.
              Scheelt een heeeeel pak geld als hier in de winkel.
              By the way, het zal nog een hele klus zijn om hier nieuwe modellen camera's in de winkel te vinden zoals de s602z Fuji als deze er over ca. 1 mnd zal zijn.
              ik zal eens naar webvoordelig.nl kijken.


              Ik begrijp wat je bedoelt Stamper, dat is de service die een goede detailhandelaar je kan bieden. 'Internet winkelen' geeft dat dus niet.

              Groetjes,
              Willem


              Canon PowerShot S40
              EP

              Comment

              Working...
              X