Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Sedan Vault @ Effenaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Sedan Vault @ Effenaar

    Dit noem ik fotograferen onder extreme omstandigheden... lang leve de stabilisatie van de lens, want 1/6sec had ik nooit stil kunnen houden zonder... En dan te bedenken dat ik ook nog naar ISO3200 moest
    Ik vind 'm mooi !! Jullie ook?


    Volgende keer laat ik toch weer die 70-200 2,8 IS thuis en ga ik voor de 135 f/2 in combinatie met de 35 f/1,4, want eerlijk is eerlijk: als hij niet stil gestaan had, was het prullenbak geweest.
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

  • #2
    Re: The Sedan Vault @ Effenaar

    ik vind em goed, mede door het echte zwart-wit en weinige grijs
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

    Comment


    • #3
      Re: The Sedan Vault @ Effenaar

      Sterk dat je sluitertijd zo laag blijft ondanks het hevige achtergrondlicht? komt dit door spotlichtmeting op het aangezicht ofzo?
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

      Comment


      • #4
        Re: The Sedan Vault @ Effenaar

        Whoa... 1/6 bij iso 3600... In zo'n situatie ga ik huilen...

        Ik hou wel van de noise en de feel van de foto!
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: The Sedan Vault @ Effenaar

          Onmogelijk lijkt me... Zeker met de D50.

          De foto vindt ik niet zo super, een gitarist die zijn gitaar aan het stemmen is...
          Maar, zoals je al zei, was dit een van de enigste momenten waarop hij stil stond.
          Dus meer was er wss niet uit te halen.

          Comment


          • #6
            Re: The Sedan Vault @ Effenaar

            @Lieven303:
            grapjas

            @RikH:
            yep... spotmeting. Ik gebruik het niet veel, maar in dit geval was het ideaal. Er was namelijk alleen maar tegenlicht; geen enkele frontverlichting.
            Van de andere kant, het geeft dan wel weer wat extra's

            @Omag:
            ik kan me je woorden voorstellen. Maar dat geeft dan wel weer een uitdaging, toch?

            @JulesG:
            Het moment kan dan niet het beste zijn, maar het maakt nu eenmaal deel uit van het optreden. Toch? Ik geloof trouwens niet dat hij aan het stemmen was, maar dat het een kwestie van geluid uit zijn gitaar halen was. Ik kan me vergissen.


            Dank jullie voor de reacties.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

            Comment


            • #7
              Re: The Sedan Vault @ Effenaar

              Ik zou vooral huilen omdat mijn 400D maar tot iso 1600 gaat... dat is geen uitdaging meer, maar een drama in dit geval...
              Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

              Comment


              • #8
                Re: The Sedan Vault @ Effenaar

                Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
                Ik zou vooral huilen omdat mijn 400D maar tot iso 1600 gaat... dat is geen uitdaging meer, maar een drama in dit geval...
                Dat is misschien zo, maar als jij je 50mm f/1,8 erop zet win je toch mooi die ene lichtstop... Dan red je het dus toch.
                meer over mijn fotografie is te vinden op
                http://www.nandoonline.com

                Comment


                • #9
                  Re: The Sedan Vault @ Effenaar

                  Ik vind het een mooie plaat. Misschien geen topplaat maar ik heb al enkele concerten van TSV gezien en hun belichting is een catastrofe. Dus ondanks dat alles, een knap resultaat. Denk dat weinigen dat in die omstandigheden uit hun camera krijgen
                  http://blackletterday.wordpress.com

                  Comment

                  Working...
                  X