Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deadlock @ AB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deadlock @ AB

    Zondag speelde, Deadlock, The Haunted en All that Remains in de AB, hier enkele foto's van de eerste band, rest volgt hoogst waarschijnlijk wel nog.
    Misschien zijn de foto's niet al te scherp, maar jah, eeuwige uitvlucht, de belichting hé






  • #2
    Re: Deadlock @ AB

    Niet zo mijn ding, nogal statisch.

    In de eerste vindt ik de drumstok wel tof, jammer dat het onderwerp zo donker is.

    Comment


    • #3
      Re: Deadlock @ AB

      Voor mij ook te statisch voor het gespeelde genre muziek.

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Deadlock @ AB

        ik had precies betere beelden gezien op het schermpje van uw camera,
        of waren die van de andere groepen.

        De mijne eens rap bekeken maar nog serieus werk aan.

        ps: al bekomen van uw bijna doodservaring met die bullebak die u nie wou laten passeren?
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: Deadlock @ AB

          Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
          ik had precies betere beelden gezien op het schermpje van uw camera,
          of waren die van de andere groepen.

          De mijne eens rap bekeken maar nog serieus werk aan.

          ps: al bekomen van uw bijna doodservaring met die bullebak die u nie wou laten passeren?
          Vertel...
          canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

          Comment


          • #6
            Re: Deadlock @ AB

            Ik zal de eer laten aan sloef himself
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: Deadlock @ AB

              het zijn inderdaad statische beelden, maar, mja ik vond ook niet echt dat de band veel bewoog op podium, maar daar kan ik wel zwaar fout in zijn
              http://www.cuttingedge.be/photo_repo...russel?index=0 hier staan de andere

              ja die bullebak, hoogst waarschijnlijk kerel volledig onder drugs. Geen fotopit in de ab, dus stond met jones aan de zijkant te fotograferen, edoch ging ik even het publiek in om daar wat foto's te nemen en toen ik terug kwam stond daar, gelijk da we zouden kunnen zeggen, "Nen BEER van ne vent" die me niet meer wou laten passeren om mijn fotomateriaal te pakken. Hij gaf ook totaal geen reden, enkel ogen die nog groter waren dan de diameter van mijn laatste bord soep daarstraks! IIG Jonez gaf dan maar mijn fotomateriaal OVER hem door. Het leek precies toen ik hem vroeg waarom ik niet door mocht (tot 5 maal toe gevraagd), dat hij elk moment mijn gezicht wou verbouwen tot een hoop schroot!

              dus mensen wees gewaarschuwd, als je een grote kale man met oorring, struis gebouwd, tatoeages en een gezicht om (sorry voor de uitdrukking) ****** op te sorteren, tegenkomt, wees gewaarschuwd en blijf uit zijn buurt!

              achteraf heeft Jonez nog met hem gepraat maar dat leek ook niet zo ten goede aarde gevallen geweest te zijn. Meer info bij hem

              In ieder geval, bedankt voor de opmerkingen! Ik weet waar ik in het vervolg moet op letten en heb ook nog veel te leren! Ik dank jullie ten zeerste voor de kritiek!
              Groeten

              Comment


              • #8
                Re: Deadlock @ AB

                Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk bericht
                achteraf heeft Jonez nog met hem gepraat maar dat leek ook niet zo ten goede aarde gevallen geweest te zijn. Meer info bij hem

                Ok Jonez, nu is het aan u
                canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

                Comment


                • #9
                  Re: Deadlock @ AB

                  ik heb daar nog een paar minuten gestaan naast dienen beer en toen ik mijn gerief wegstak tussen 2 nummers door en het wat stil was vroeg ik hem beleefd waarom de Sloef niet mocht paseren waarop zijn antwoord was en ik citeer:

                  'Waarom zoek em loaten passeren? Ik sta ier nui en kmoe kik nie gertn omdatie ne kodak é"

                  En dat terwijl hij enkel zijn arm hoefde weg te nemen waarop hij steunde tegen het podium. Ik zei dat hij belachelijk deed en dat schoot blijkbaar ook in één van zijn 7 verkeerde keelgaten. Heb dan maar mijn slingshot gepakt en toen ik zonder pardon wilde paseren, deed hij toch mooi zijn arm weg.

                  pff, der moeten zo'n gasten bestaan hé, anders waren er geen vriendelijke ook, denk ik dan.
                  WWW.JOPIX.BE
                  Just one click away...

                  Comment

                  Working...
                  X