Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

    Hey allen,

    Ik heb dit weekend het lumineuze idee had om eindelijk eens werk te maken van het kalibreren van mijn schermen, dus effe googlelen wat er tegenwoordig van sensors en zo te koop zijn, en gewapend met verscheidene modellen & merken op de baan gegaan.

    Nu, ik ben Geraardsbergen, een klein stadje in Oost Vlaanderen, en de meest geävanceerde fotografiewinkel hier bij ons is de Krëfel, waar ze uiteraard niet beschikken over zulke aperatuur.

    Dus, we stappen in de wagen, en rijden naar Aalst, waar er toch wel een ietswat grote fotografiezaak is Fotoland Jacques, maar ook daar hadden ze geen soelaas (de reactie was eerder van 'Een wat? Scherm kalibreren? Kan dat?', een nogal verrassend antwoord van iemand die werkt in een fotografiewinkel én advies over fototoestellen én fotografie moet geven) dus heb ik het maar besteld bij fotokonijnenberg, bij gebrek aan beter.

    Ik heb echter een hekel aan zaken online te bestellen, vooral wat fotografie betreft, het menselijke contact en het fysiek kunnen zien en betasten van wat ik wil komen is belangrijk voor me, dus hoopte ik dat er mensen zijn die me degelijke fotografiezaken kunnen aanraden in & om Geraardsbergen en Oost-Vlaanderen.

    PS: Bij de Jaqcues stond ook een Sony DSC-H9 te koop voor de luttele som van 349€, lijkt me toch wel ietswat duur.....
    Melodic Pixels

  • #2
    Re: Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

    Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
    Hey allen,

    Ik heb dit weekend het lumineuze idee had om eindelijk eens werk te maken van het kalibreren van mijn schermen, dus effe googlelen wat er tegenwoordig van sensors en zo te koop zijn, en gewapend met verscheidene modellen & merken op de baan gegaan.

    Nu, ik ben Geraardsbergen, een klein stadje in Oost Vlaanderen, en de meest geävanceerde fotografiewinkel hier bij ons is de Krëfel, waar ze uiteraard niet beschikken over zulke aperatuur.

    Dus, we stappen in de wagen, en rijden naar Aalst, waar er toch wel een ietswat grote fotografiezaak is Fotoland Jacques, maar ook daar hadden ze geen soelaas (de reactie was eerder van 'Een wat? Scherm kalibreren? Kan dat?', een nogal verrassend antwoord van iemand die werkt in een fotografiewinkel én advies over fototoestellen én fotografie moet geven) dus heb ik het maar besteld bij fotokonijnenberg, bij gebrek aan beter.

    Ik heb echter een hekel aan zaken online te bestellen, vooral wat fotografie betreft, het menselijke contact en het fysiek kunnen zien en betasten van wat ik wil komen is belangrijk voor me, dus hoopte ik dat er mensen zijn die me degelijke fotografiezaken kunnen aanraden in & om Geraardsbergen en Oost-Vlaanderen.

    PS: Bij de Jaqcues stond ook een Sony DSC-H9 te koop voor de luttele som van 349€, lijkt me toch wel ietswat duur.....
    Art en Craft in Mariakerke!
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

      Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
      Hey allen,

      Ik heb dit weekend het lumineuze idee had om eindelijk eens werk te maken van het kalibreren van mijn schermen, dus effe googlelen wat er tegenwoordig van sensors en zo te koop zijn, en gewapend met verscheidene modellen & merken op de baan gegaan.

      Nu, ik ben Geraardsbergen, een klein stadje in Oost Vlaanderen, en de meest geävanceerde fotografiewinkel hier bij ons is de Krëfel, waar ze uiteraard niet beschikken over zulke aperatuur.

      Dus, we stappen in de wagen, en rijden naar Aalst, waar er toch wel een ietswat grote fotografiezaak is Fotoland Jacques, maar ook daar hadden ze geen soelaas (de reactie was eerder van 'Een wat? Scherm kalibreren? Kan dat?', een nogal verrassend antwoord van iemand die werkt in een fotografiewinkel én advies over fototoestellen én fotografie moet geven) dus heb ik het maar besteld bij fotokonijnenberg, bij gebrek aan beter.

      Ik heb echter een hekel aan zaken online te bestellen, vooral wat fotografie betreft, het menselijke contact en het fysiek kunnen zien en betasten van wat ik wil komen is belangrijk voor me, dus hoopte ik dat er mensen zijn die me degelijke fotografiezaken kunnen aanraden in & om Geraardsbergen en Oost-Vlaanderen.

      PS: Bij de Jaqcues stond ook een Sony DSC-H9 te koop voor de luttele som van 349€, lijkt me toch wel ietswat duur.....
      ben ook van geraardsbergen, het is hier triest gesteld als je iets speciaals nodig hebt volledige systemen gaat nog ma als je een onderdeel nodig hebt ist onmiddelijk chinees dat je praat.
      fotowinkel kennen ze hier niet dus zo dingen zeker niet
      met pc ist al ni veel beter, al es 3 keer voor verschillende onderdelen geweest maar telkens hebben ze het niet.
      dus ben je snel aangewezen via het net te gaan of 50 km enkel te bollen met je wagen
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #4
        Re: Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

        Ik denk dat je naar de verkeerde winkel gaat.

        Computer schermen kalibreren is niet bepaald de 'core business' van een fotowinkel om de hoek.

        hoe scherm cailbreren en color management (want dit gaat samen) : www.marc-en-ciel.be
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

        Comment


        • #5
          Re: Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

          Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
          met pc ist al ni veel beter, al es 3 keer voor verschillende onderdelen geweest maar telkens hebben ze het niet.
          dus ben je snel aangewezen via het net te gaan of 50 km enkel te bollen met je wagen
          Ben ook van Geraardsbergen.
          Voor computers kan ik je altijd wel eens een adres (of liever gezegd een naam en een GSM-nummer) bezorgen.
          Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
          BD0993BE
          Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

          Comment


          • #6
            Re: Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

            Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
            Ik denk dat je naar de verkeerde winkel gaat.

            Computer schermen kalibreren is niet bepaald de 'core business' van een fotowinkel om de hoek.

            hoe scherm cailbreren en color management (want dit gaat samen) : www.marc-en-ciel.be
            Denk je dat het beter gesteld is met de IT zaken in de streek?
            Melodic Pixels

            Comment


            • #7
              Re: Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

              Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
              Ben ook van Geraardsbergen.
              Voor computers kan ik je altijd wel eens een adres (of liever gezegd een naam en een GSM-nummer) bezorgen.
              Vraag me af wie je bedoeld, zo groot is Geraardsbergen niet
              Melodic Pixels

              Comment


              • #8
                Re: Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

                Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
                Ben ook van Geraardsbergen.
                Voor computers kan ik je altijd wel eens een adres (of liever gezegd een naam en een GSM-nummer) bezorgen.
                mag je mij mededelen hoor
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment


                • #9
                  Re: Degelijke dealers in & rond Geraardsbergen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Art en Craft in Mariakerke!
                  En die hebben vanaf vandaag dus een nieuwe klant
                  Thx voor de pointer!
                  Melodic Pixels

                  Comment

                  Working...
                  X