Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shinedown @ AB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • shinedown @ AB

    Ik kwam deze beeldjes nog tegen bij het terug kijken op 2008.
    Shinedown, het voorprogramma van Disturbed in de AB op 11 oktober 2008.

    Zeer energieke band met een 'commerciëel' metal-geluid.





    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: shinedown @ AB

    Nr. Twee krijgt mijn voorkeur! Topplaat!
    Dare to be different than the pack...
    https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

    Comment


    • #3
      Re: shinedown @ AB

      Voor mij ook nr.2.........wat een zalige pose

      Bij foto's met veel bewegende haarmassa zie ik toch graag nog één of meerdere andere (scherpe) details van het gelaat.
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: shinedown @ AB

        Zeer mooi concertfoto's !

        Comment


        • #5
          Re: shinedown @ AB

          Damn, die 2de!

          En Jonez, waarom zo veel metal? Omdat je er zelf graag naar luistert, of omdat het zo energiek is?

          Comment


          • #6
            Re: shinedown @ AB

            merci voor de comments.
            Voor 't energieke mooi vast te leggen moet je al heel wat geluk hebben want bij de meeste metal concerten is er héél weinig licht en als er al is dan is het ofwel van langs achter of veel rood.

            Dus omdat ik graag zo'n optredens doe en zo is het een mooie manier om meer concerten te doen en groepen te leren kennen die ik anders niet zou bezoeken.

            Maar ik beluister niet alleen metal hoor.
            heb bvb ook béyonce, pink en zo aangevraagd, maar die krijg ik meestal niet.
            Ben één van de weinige metalfotografen bij damusic en die krijg ik dus iets makkelijker.
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: shinedown @ AB

              Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
              merci voor de comments.
              Voor 't energieke mooi vast te leggen moet je al heel wat geluk hebben want bij de meeste metal concerten is er héél weinig licht en als er al is dan is het ofwel van langs achter of veel rood.
              Ik hou ook wel van metal....en doe eigenlijk niets liever dan een metalconcert fotograferen. Het is idd. vaak ondankbaar om daar te fotograferen. Het licht zit vaak tegen........maar als het meezit dan is de beloning des te groter.........
              En dat rode licht kan soms ook wel erg sfeervol zijn.......ik heb hier al verschillende foto's gezien die dank zij dat rode licht juist zo mooi zijn.......
              facebook

              Comment

              Working...
              X