Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nocturna Party

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nocturna Party

    Eindelijk! Na een lange ziekteperiode waarbij ik nauwelijks de deur uit kon, waagde ik mij op 6 februari onder het wakende oog van mijn trouwe assistent richting Gent, alwaar de zoveelste Nocturna Party zijn avondje had voor ieder die het aanbelangde.

    De extravangante dames en heren die er zich verzamelen zijn voor mij altijd een zeer dankbaar onderwerp voor mijn experimenten met langere sluitertijden op een zeer schraal verlichte dansvloer. Een zeer aangenaam en tolerante community trouwens, het moet gezegd.

    Onderweg richtte mijn assistent zich nog met dramatische stem tot mij, in alle ernst, en sprak: "Sylvie, we weten het nu stilaan dat ge je een nieuwe filter hebt gekocht. Wil je alstublieft stoppen met dat ding overal overheen te zetten? Je helpt je goeie reputatie stilaan om zeep en ik hang ervan af dame!"









    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: Nocturna Party

    WOW, kunstige platen!

    2de vind ik de max (duurde even tot ik zijn gezicht zag)
    Derde vind ik minst.

    is dit effect bekomen in PS of door die sluitertijden en speciale belichting ter plaatse?
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Nocturna Party

      wow wa een niveau jong! dees is zalig!!!
      die 2de

      is't mogelijk on een voor en na te posten?
      fractalus van redfield?


      man (alle vrouw) hoe meer ik terugscroll hoe zaliger ik ze vindt
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Nocturna Party

        Het is inderdaad een combinatie van lange sluitertijden (ik ben tot 5 seconden gegaan soms, met een inflits op het einde) en fractalius. Ik vind dit soort experimenten zalig omdat je eigenlijk een deel de controle kwijt bent. Wat er tijdens die 5 seconden gebeurt is totaal buiten je controle. Zelfs de zoeker blijft dicht dus je kunt hooguit mikken en sommige bewegingen volgen van mensen waarvan je denkt dat je ze op de foto hebt lol. En wat de discotheekverlichting doet kun je ook nooit voorspellen. Geeft altijd rare toestanden en vaak ook zeer aangename verrassingen

        Ik wil best eentje posten van VOOR fractalius, maar ik heb er hier nu al die opgeladen dus weet ik niet of ik hier in een reactie nog iets mag aan toevoegen van de mods.
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

        Comment


        • #5
          Re: Nocturna Party

          achter een linkje zetten mag altijd hé.
          WWW.JOPIX.BE
          Just one click away...

          Comment


          • #6
            Re: Nocturna Party

            http://sylviehughibertha.deviantart....arty-112876957

            Eh zoiets dan? Da's de tweede zonder fractalius.

            Btw, de volledige reeks staat op mijn Facebook op http://www.facebook.com/album.php?ai...638629&l=4415b
            Last edited by Sylvie Huybrecht; 14 februari 2009, 19:58. Reden: Toevoeging link volledige reeks
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

            Comment


            • #7
              Re: Nocturna Party

              is zonder die filter (of wat het ook is) ook wel de moeite, die tweede
              WWW.JOPIX.BE
              Just one click away...

              Comment


              • #8
                Re: Nocturna Party

                met of zonder filter, top ze!!

                dit zien we nie veel, prachtig
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Nocturna Party

                  Foto's die ik ten zeerste waardeer.
                  Ik wou dat ik dat ook kon.
                  Bestaat er een naam voor dit soort fotografie?
                  facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nocturna Party

                    Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                    Foto's die ik ten zeerste waardeer.
                    Ik wou dat ik dat ook kon.
                    Bestaat er een naam voor dit soort fotografie?
                    "Langesluitertijdenexperimentelefotografie?"
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nocturna Party

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                      Het is inderdaad een combinatie van lange sluitertijden (ik ben tot 5 seconden gegaan soms, met een inflits op het einde) en fractalius.
                      idd, wow, de truck zit em idd deels in de software, nu je "basis" shots zijn absoluut de moeite

                      fractalius enkel windows based.. dus gene mac-versie,
                      Photography helps people to see
                      -Berenice Abbott-
                      BD1050BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nocturna Party

                        fractalius enkel windows based.. dus gene mac-versie,
                        Da's inderdaad hell. Fractalius is het beste dat mij in de laatste vijf jaar overkomen is op fotografisch gebied :-)
                        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                        www.sylviehuybrecht.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nocturna Party

                          heel leuk gedaan.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nocturna Party

                            Mooi werk. Die lange sluitertijden zijn mij niet geheel vreemd. Maar het begrip "fractalius" in zijn geheel wel. Nu weet ik dat de belgen met een frac een jas bedoelen , maar volgens mij kom ik daarmee nog niet in de richting.

                            Wil iemand het verklaren?

                            THNX

                            'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                            Comment

                            Working...
                            X