Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwfotos te Dendermonde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouwfotos te Dendermonde

    Komende week heb ik een trouwfeest te doen in Dendermonde.
    Jammer genoeg nog geen tijd (en weer) gehad om uitgebreid terplaatse een kijkje te gaan nemen voor het nemen van de foto's.

    Wie kent Dendermonde en kan nog enkele tips voor locaties (binnen/buiten) bezorgen voor de trouwfoto's?

    Ik ken van lang geleden het parkje aan 't station maar ik vrees dat dit deze periode van 't jaar nog niet voldoende 'power' bezit...

    Alle ideeën zijn welkom.
    .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
    ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

  • #2
    Re: Trouwfotos te Dendermonde

    Was ook direct aan het parkje naast het station aan het denken,
    thv het stadhuis en het gerechtsgebouw heb je mss ook wel mogelijkheden: je hebt daar enkele mooie oude gebouwen staan.
    Buiten Dendermonde heb je ook nog verschillende natuurgebieden maar mss iets te ver.
    Voor de vrolijke noot: de gevangenis
    Grts Stefan
    Sony A550 + glas

    Comment


    • #3
      Re: Trouwfotos te Dendermonde

      Het park is een klassieke plek, maar er zijn nog heel wat meer interessante plaatsen.

      - De Mechelse poort, die iets verder aan de Leopold II laan ligt. De poort is dezelfde als in het stadspark, maar de brug is kapot. Langs de zijkant heb je een mooi zicht op de restanten ervan. Neem het wegje tussen de poort en het appartementsblok.

      - Als je dit wegje verder volgt, kom je aan enkele oude spoorlijnen die daar doodlopen. Het geeft wel wat een speciale sfeer. Deze foto is daar genomen.



      - Als je je gemakkelijk kan verplaatsen, dan kan je ook naar Vlassenbroek gaan, een klein en gezellig kunstenaarsdorpje, op ongeveer 2 km.

      - Langs de Schelde heb je verschillende aanlegsteigers die vrij toegankelijk zijn. Deze worden regelmatig gebruikt voor trouwfoto's.

      - Het begijnhof in het centrum is ook een interessante plek en is nog in goede staat.

      - De kazerne (waar o.a. het Ros Beiaard staat) is misschien ook nog een toffe plek, maar ik kom daar eigelijk alleen maar 's nachts (daar worden ook fuiven gegeven), dus ik kan niet zo goed inschatten hoe het er uit ziet overdag

      - Voor binnenlocaties kan je misschien eens de abdij proberen, maar daar ben ik nog niet binnen geweest.

      Ik ben van Dendermonde, dus ik wil deze week gerust 's avonds eens afspreken om je een paar plaatsen te tonen. Dat is misschien wat handiger dan het proberen te beschrijven.

      Comment

      Working...
      X