Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lara I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lara I

    [1]

    [2]

    [3]

    Model: Lara Bauters
    MU + Hairstyling: Bertien Mauws
    Photography: FotoFre

    Mvg,
    Frederic

  • #2
    Re: Lara I

    Leuke platen meastro Tof concept. Visa en haarstyling zien er ook gelikt uit.
    Licht zelf vind ik voor dit thema redelijk hard, maar kan wel.
    Model zelf had wel wat frisser en fruitiger mogen kijken
    Voor mij 1 en 2.
    No3 lijkt het alsof ze haar hand op het hoofd heeft liggen.
    Last edited by MadMax; 13 februari 2009, 10:16.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Lara I

      ga voor de tweede met de kleur ogen van de eerste.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Lara I

        Mooie platen, knappe visa.
        Ook leuk thema.
        Jammer van de strenge blik.
        Voorkeur foto 2.

        gr
        Luc

        Comment


        • #5
          Re: Lara I

          leuk, vind vooral de kleur bij de eerste mooi.. I like gif groen :-)
          Alleen de limoentjes liggen zo raar op haar hoofd?
          2 ervan zweven precies ofzo..
          poof

          Comment


          • #6
            Re: Lara I

            Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
            Alleen de limoentjes liggen zo raar op haar hoofd?
            2 ervan zweven precies ofzo..
            't zijn schijfjes appel
            Dat zweven... ze zijn wel degelijk bevestigd (Harry Potter staat niet in de credits ) maar je ziet niks van de bevestiging zelf. Beter zo dan dat je vervelende speldjes ziet, want daar zou zeker reactie op gekomen zijn

            @Jörgen: Ja, 'k wou eens van de softbox af. 'k heb er enkele gemaakt met softbox om te vergelijken, maar het volledige team viel toch voor deze belichting. Zal er dan ook nog verder mee experimenteren

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #7
              Re: Lara I

              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              @Jörgen: Ja, 'k wou eens van de softbox af. 'k heb er enkele gemaakt met softbox om te vergelijken, maar het volledige team viel toch voor deze belichting. Zal er dan ook nog verder mee experimenteren

              Mvg,
              Frederic
              Ik ben zeker fan van dit soort contrastrijke beelden, ik maak ze zelf ook heel graag.
              Heb je deze met een open reflector geschoten?
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Lara I

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Ik ben zeker fan van dit soort contrastrijke beelden, ik maak ze zelf ook heel graag.
                Heb je deze met een open reflector geschoten?
                ja, een open reflector van boven. Lekker shooten zo!

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #9
                  Re: Lara I

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  ja, een open reflector van boven. Lekker shooten zo!

                  Mvg,
                  Frederic
                  I know Zeker bij fashionplaten werkt dit soms heel lekker. Enige nadeel is dan weer het full body gebeuren. Zet je hem te ver weg van je model, wordt het licht snel saai. Mja.. dat was ff off-topic
                  Ben erg benieuwd naar je verdere foto's... me fan you know
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lara I

                    Geforceerd tot en met. En dat bedoel ik dus echt in the best, most positiv way. .

                    Appelschijven in der haar. .

                    Leuk idee, in de trant van: wat zou ik nog zo allemaal kunnen bedenken om eens origineel uit de hoek te komen? In die trant scoort die dus echt ontzettend hoog.


                    Ze kijkt wel alsof ze net in een portie hondepoep getrapt heeft.

                    Mocht het dus de bedoeling geweest zijn dat ze zou kijken alsof ze net in een portie hondepoep getrapt heeft, al rondlopend met schijfjes appel in der coifure, dan is deze foto dus echt wel supergoed geslaagd. .
                    En uit haar blik blijkt dus echt het minste respect voor hondepoep hé.
                    Dat vind ik er dus ook zo mooi aan.
                    Edit: aan die blik dus (niet aan de hondepoep).

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lara I

                      1 en 3 vind ik erg goed, de tweede vind ik eigenlijk maar niks met die groene 'band', maar smaken verschillen

                      Voor de rest nog een misschien vreemde opmerking: toen ik de eerste foto zag, kwam het ineens in mij op om die eens proberen in zwart-wit te zetten, met enkel de groene make-up en stukjes appel in kleur. Zou dat iets zijn of is het een stom idee?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lara I

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leen! Bekijk bericht
                        1 en 3 vind ik erg goed, de tweede vind ik eigenlijk maar niks met die groene 'band', maar smaken verschillen

                        Voor de rest nog een misschien vreemde opmerking: toen ik de eerste foto zag, kwam het ineens in mij op om die eens proberen in zwart-wit te zetten, met enkel de groene make-up en stukjes appel in kleur. Zou dat iets zijn of is het een stom idee?
                        Smaken verschillen inderdaad, en gelukkig maar

                        Het idee wat je wou zeggen over de eerste foto begrijp ik volledig, echter heb ik zo'n zwart-wit beelden met deeltjes ervan teruggepoetst in kleur nog nooit kunnen smaken. 'k ben daar ook niet alleen in, aan de commentaren op het forum te lezen als dergelijke beelden gepost worden
                        't is dus zoals je zegt: smaken verschillen

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lara I

                          Best een mooie reeks, al is het licht naar mijn smaak te hard.
                          BD0808BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lara I

                            Mooie platen Had zoiets met die groene bol ook in gedachten
                            Hier en daar mag de huid wat meer aandacht (make-up of ps).
                            De eerste voor mij!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lara I

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                              Mooie platen Had zoiets met die groene bol ook in gedachten
                              Ja, dat is zo in deze wereld hé. Als je met een idee zit zou je 't bijna op datzelfde moment moeten kunnen uitwerken of je ziet 't al ergens anders verschijnen. Een gekend fenomeen die me ook al meermaals heeft doen vloeken

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                              Hier en daar mag de huid wat meer aandacht (make-up of ps).
                              De eerste voor mij!
                              'k vrees toch dat ik serieus aan m'n PS-skills zal mogen werken sedert ik het vertik om een -weliswaar zachte- blurlaag te gebruiken... Waarschijnlijk hinkel ik op dat vlak serieus ten achter... 'k ben soms serieus jaloers als ik zie wat voor mooi PS-werk hier gepresenteerd wordt, en daar hoor jij sedert een tijdje ook bij!

                              Mvg,
                              Frederic

                              Comment

                              Working...
                              X