Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beliard scheepswerf Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beliard scheepswerf Oostende

    Zijn er mensen die meer informatie hebben over de Beliard scheepswerf in Oostende? Of mensen die er onlangs nog geweest zijn.
    Kheb gehoord dat daar in de week mensen aan het werk zijn, maar dat het in het weekend verlaten is. Kan iemand mij dit bevestigen?
    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Beliard scheepswerf Oostende

    Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
    Zijn er mensen die meer informatie hebben over de Beliard scheepswerf in Oostende? Of mensen die er onlangs nog geweest zijn.
    Kheb gehoord dat daar in de week mensen aan het werk zijn, maar dat het in het weekend verlaten is. Kan iemand mij dit bevestigen?
    Alvast bedankt
    Belliard is nooit meer verlaten, je zal merken dat er een caravan staat. Tijdens de week zijn er Polen aan het werk, diezelfde Polen zitten in het weekend in die caravan. Zodra ze iets zien bewegen op het terrein komen ze uit hun caravan

    Het verhaal dat er een hond op het terrein rondloopt is waar, maar het is een braaf beestje.

    Doen de Polen moeilijk? Neen, ze bellen gewoon de politie - die op hun beurt je vriendelijk de deur wijzen omdat het privé terrein is.

    Belliard is opnieuw in opbouw, er staan veel rompen van schepen alsook voetstukken van windmolens. Binnenkort is deze site dus niet meer een "verlaten pand".
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Beliard scheepswerf Oostende

      Je kan er nog shootn als je het vriendelijk vraagt en niet binnenglipt ik heb daar nog geshoot en met die baas gepraat enzo heel vriedelijke man en die gaf zen kaartje en zei dat we maar moesten mailen als we gingen.
      Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

      Comment


      • #4
        Re: Beliard scheepswerf Oostende

        Yeet,

        Ben er dit weekend geweest. Caravan wel gezien maar geen polen met het gevolg dat ik geen politie heb gezien, en een hond nogmin. Er staan idd veel bekistingspanelen voor de windmolens die voor onze kust worden geplaatst.

        greetz

        Comment


        • #5
          Re: Beliard scheepswerf Oostende

          Kent iemand de huidige toestand van de site? Ik ben nog opzoek naar een dergelijke plaats tegen 15 nov...
          http://www.eyeflash.wordpress.com
          www.facebook.com/eyeflashphotography

          Comment


          • #6
            Re: Beliard scheepswerf Oostende

            Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
            Kent iemand de huidige toestand van de site? Ik ben nog opzoek naar een dergelijke plaats tegen 15 nov...
            Staat er nog steeds

            Maar het is niet de bedoeling dat iedereen daar zomaar zonder toestemming gaar shooten, ook de eigenaar is niet opgezet met fotografen die hem steeds bellen / contacteren.
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Beliard scheepswerf Oostende

              met andere woorden, je zou graag hebben dat ik daar weg blijf
              http://www.eyeflash.wordpress.com
              www.facebook.com/eyeflashphotography

              Comment


              • #8
                Re: Beliard scheepswerf Oostende

                Recent nog geweest t'is niet meer wat het geweest is
                net als het fort , en de kliniek , maar das al ietske langer ...
                jeugd sentiment waarvan ik te weinig herinneringen op de gevoelige plaat heb.

                Comment


                • #9
                  Re: Beliard scheepswerf Oostende

                  Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
                  met andere woorden, je zou graag hebben dat ik daar weg blijf
                  Ik? Jij mag daar van mij uren en dagen rondlopen hoor

                  Ik heb géén banden met die lokatie, ik weet enkel dat de eigenaars van het aangrenzend werkhuis nogal fel durven uithalen tegen fotografen. Ook al heb je de toestemming van de eigenaar.
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beliard scheepswerf Oostende

                    Ik ben er de laatste weken bijna elk weekend geweest voor foto's... (woon er bijna vlakbij in Bredene) en nu blijft er bijna niks meer over van de scheepswerf, deze week zijn ze aan de laatste van de hangars bezig en dan volgt de rest, nog het langwerpig directiegebouw en refters (waar de helft ook reeds van gesloopt is)... Heb er nooit iemand gezien, buiten andere shooters, filmers en die éne keer een scouting the scene wagen en iets daarna een bestelwagen waarvan ik vermoede dat het koper en of ander metaal dieven waren. slechts één keer moeten weggaan maar dat was doordat ik er niet op gelet had dat de wagen die achter me reed van de brug naar Beliard toe er eentje van de haven politie was (was op een zondag)... Die man was vriendelijk genoeg, maar vertelde me dat ze geen privé fotografen op het terein wilden omdat zij (de Oostendse haven) een fotografen team/huis BETAALDEN om de sloop vast te leggen en het dus nie kon dat iedereen zo maar gratis plaatjes kwam schieten... En als ik persé wel wou kon ik altijd een vergunning gaan aanvragen bij de haven directie... einde verhaal...
                    En ook einde Beliard Schipping Yard.....

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beliard scheepswerf Oostende

                      Belliard is sinds 2010 eigendom van het autonoom havenbedrijf Oostende, je mocht er nog fotograferen (voor de sloop) mits toestemming van het havenbedrijf. Nu is het er inderdaad niet meer mogelijk.

                      Jammer, was een mooie locatie ...
                      www.fotofolio.be

                      Comment

                      Working...
                      X