Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thx Triker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thx Triker

    Hierlangs willen wij Triker bedanken voor de mooie organistatie van het voorbije weekend We hebben volop genoten en het waren twee dagen volop pret. Ook Flee effe danken voor de goede zorgen
    Wij hebben het nu veel te druk om de nodige albums van ons twee toetje en umco van vrijdag zaterdag en zondag te maken maar beloof om ze een der dezen online te zetten alvast een voorproefje in de sfeer van zaterdag

    Respect begint bij uzelve

  • #2
    Hey graag gedaan, maar viel niet zoveel te regelen hoor. Als je dit al leuk vond, dan wacht maar tot de modellen shoot als het goed is kunnen we morgen beginnen met de opstart

    ps, geen enkele samenzijn zou geslaagd/gezellig geweest zijn zonder jullie. En met jullie bedoel ik iedere BD'r die meedoen aan deze shootings, want jullie, het weer en de locatie, bepalen de sfeer

    Dus dank aan elke BD'r voor zijn/haar posting, het aanwezig zijn op shootings, de hulp bij het recoveren van verloren foto's enz.....

    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Ik had het al eens gezegd, maar ik zeg het nog maals.
      Triker Zaterdag was toppie kerel.
      Albumpje is onderweg.
      Groeten
      Leo
      (he over die modellen dag, wel na 13 septemeber hoor...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Leo_Bezemer
        (he over die modellen dag, wel na 13 septemeber hoor...
        Wees gerust, we zullen h'm proberen in oktober te plaatsen te Geel.
        Natuurlijk is er altijd wel iemand die net die datum niet kan, daar ontkomen we niet aan. Maar zoals de plannen er nu al uitzien belooft het iets speciaals te worden
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          Voor mij is oct. OK hoor

          Ik heb al het een en het ander "opgevangen" wat de plannen zijn voor de modellen shooting en dat is

          Verder hou ik mijn lippen stijf op elkaar

          Comment


          • #6
            Voor mij is oct. OK hoor

            Ik heb al het een en het ander "opgevangen" wat de plannen zijn voor de modellen shooting en dat is

            Verder hou ik mijn lippen stijf op elkaar
            brengt er iemand Valium mee dan? Just in case ...

            @jaja: thanx voor de link aan te passen - het zou zonde zijn als hij niet meer te zien was in deze thread ...

            mvg,
            Giant Pat
            Do or Do Not - There is no try ...
            www.giantpat.be

            Comment

            Working...
            X