Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the wall (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • the wall (18+)

    comments welcome!
    thx!
    E


  • #2
    Re: the wall (18+)

    Ik vind de pose/locatie en model prima.
    Maar het licht vind ik te plat (saai) voor dit soort opnamen. Er zit voor mij totaal geen spanning in het beeld.
    Model is vies en het geheel ziet er ruig uit. Van mij mag het licht en het effect dan dus nog ruiger. (positief bedoeld he!)

    VOor de rest vind ik een 500pix te klein om lekker te kunnen beoordelen. Jammer want je hebt 900pix tot je beschikking hier aan de langste zijde.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: the wall (18+)

      Ik volg in de denkwijze van madmax
      alles zit goed behalve dat je de foto spannender had kunnen maken door te spelen met licht en/of bepaalde effecten .
      in verband met visagie en pose enzo zit het wel zeer goed hoor .

      just my 2 cents

      Comment


      • #4
        Re: the wall (18+)

        Zit wel een bepaalde spanning in je foto, maar ik denk dat een zwart wit omzetting het model iets meer naar voor zou halen.
        Mooi gedaan en een foto met potentie()

        Grtz
        **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

        Comment


        • #5
          Re: the wall (18+)

          Zeer mooi meisje, en een zeer leuke pose!

          Enkel krijg ik een vies gevoel als ik naar haar blote voeten kijk, ze staat ermee in het vuil. Maar ja, als je haar schoenen had aangedaan stond dat misschien raar.

          Comment


          • #6
            Re: the wall (18+)

            Ondanks bepaalde tekortkomingen, zoals onvoldoende lichtspreiding over gans het lichaam, straalt deze foto wel een bepaalde boodschap uit.
            Dit is niet zomaar een opname van een mooi snoetje maar van een model dat ook nog menselijke expressie kan creëren.
            Het opname standpunt is wel degelijk gekozen om die paniek expressie te benadrukken. Het ietwat verwilderd haar en de vuile vlek op knie en voeten zijn hier positief en konden volgens mij nog wat extra opgebouwd en uitgewerkt zijn.
            De gekromde lichaamshouding die steun zoekt op de muur en de krampachtig houvast zoekende arm verhogen het dramatisch effect. Felicitaties aan model die hier een mooi staaltje geeft van acteerkunst .
            Spijtig dat de foto niet op een groter formaat gepost werd.

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: the wall (18+)

              Ik heb het wat moeilijk met die vlek op haar knie. Ik vraag me af of het iets toevoegt aan het verhaal van de foto, of dat het een vergetelheid was van de fotograaf om dat niet te zien.
              Voor zover je dat kan zien op dit kleine formaat, lijkt me de gezichtsuitdrukkking niet OK: Volgens mij knippert ze net met één oog.
              Voor de rest is het wel een expressieve foto.

              Comment


              • #8
                Re: the wall (18+)

                Heb idd ook het gevoel dat dit de aanzet tot een schitterende foto had kunnen zijn ...
                "Just do it !"

                http://jr52.be/index.html

                Comment


                • #9
                  Re: the wall (18+)

                  Wat meer muur aan de bovenkant (en rechts misschien) had inderdaad wat meer gevoel en spanning in de foto gelegd, genre angstig, paniek en zich klein en verkrampt voelen (bijvoorbeeld t.o.v. de muur dan, als symboliek en versterkende metafoor) etc...

                  Nee, vind het model een beetje té krap en daardoor té centraal.

                  Misschien is het een crop...?


                  De houding en gezichtsuitdrukking is dan wel zeer mooi, juist daarom dat het jammer is dat het zo krap is rondom het model.

                  Comment


                  • #10
                    Re: the wall (18+)

                    geen mooie pose zo met die bekken naar voren gekanteld, zo in de trant van neem me. het nut van het vuil op het model ontgaat mij helemaal.
                    gelukkig staat het model nog, liggend had nog erger geweest in deze houding.
                    de achtergrond is heel goed gekozen trouwens.
                    opname mag wel wat groter.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: the wall (18+)

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      geen mooie pose zo met die bekken naar voren gekanteld, zo in de trant van neem me.
                      grt,bouk.
                      Bouk ,wat bedoel je precies??

                      http://www.jvs-photography.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: the wall (18+)

                        Vlek op knie weghalen en foto zwart wit zetten met een hard contrast zouden de foto top maken
                        http://www.melissavanbelle.be

                        Comment

                        Working...
                        X