Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe webside + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe webside + update

    Een beetje reclame is nooit weg.
    De truken van de foor ook niet.
    Een goeie marketingcampagne heeft een "eyecatcher" nodig. Mijn getormenteerd brein dacht : laten we een joekel van een spellingsfout in de titel verbergen - nou ja - en het komt goed

    Anyway, na eindeloos geploeter, gepalaver, gezweet, gevloek en nog veel meer ge-'s, ben ik blij dat er de kop af is : Nieuwe website mijn eigenste website met de T van - euh - Tjerri

    Shoot !

    Slu,

    Tjerri
    Last edited by Tjerri; 15 februari 2009, 23:15. Reden: Update van website

  • #2
    Re: Nieuwe webside

    Voor de surfer een verdomd acrobatische website.

    Jammer genoeg heb ik geen naaktfoto bij de hand.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe webside

      Hey juppekes

      Ik krijg gewoon een zwart blad te zien
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe webside

        dddddddddddd
        Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:53. Reden: ddddddddddddddddddd

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe webside

          Ik heb net even je site bekeken.

          Bij het opzetten van een site moet je je zelf trachten te verplaatsen in de bezoeker.
          Als een bezoeker teveel moet klikken of moet zoeken dan is hij snel verdwenen.

          Ben zelf ook maar een leek in dit fenomeen echter ik ben wel een bezoeker die snel naar een andere site gaat als het mij niet bevalt.
          mvg
          Antoine

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe webside

            Ik denk dat je een beetje te hard probeerd om een eye-catcher te maken ipv een functionele website.
            De site komt nogal rommelig over en ik word al helemaal zenuwachtig van de navigatie
            Ook voor web-design geld het KISS principe
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe webside

              Hey juppekes

              Ik krijg nog altijd een zwart blad te zien
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe webside

                Best knap gedaan hoor. Ik weet hoe moeilijk het is voor een leek (?) om een eigen webstek in elkaar te steken. Spijtig is dat bijna niemand er met hetzelfde hart naar kijkt als je er zelf hebt ingestoken. Idd de letters linksboven storen echt wel, lijkt of je site niet scherp is.
                MOOI...

                Grtz

                De muziek kan ik niet horen ??
                **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe webside

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Voor de surfer een verdomd acrobatische website.

                  Jammer genoeg heb ik geen naaktfoto bij de hand.
                  Jammer
                  Iets voor de volgende Challenge

                  Tjerri

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe webside

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                    Hey juppekes

                    Ik krijg nog altijd een zwart blad te zien
                    Zeer vreemd ... Ik heb de site getest met IE èn met Firefox. Welke browser gebruik je ?

                    Tjerri
                    Last edited by Tjerri; 11 februari 2009, 13:56. Reden: spelfouten ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe webside

                      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                      die freedesign@ ( vanboven links die tekst) komt zeer rommelig over ... zit bij in het achtergrondplaatje, en dan uitvergroot zodat... ge de pixels ziet, het er ook gewoon in tekst er op zetten.
                      en die "wippende" balkjes ( geluid) vind ik ook minder ( zie ik ook steeds naar) : ps denk eraan dat je geen muziek op je website mag zetten zonder sabam....
                      verder ziet het er mooi uit
                      Gelijk heb je : webdesign logo sucks maar ja, no free lunch. Origineel formaat is op 1/3 van actuele grootte en dan is ie wel scherp maar dan wordt al de rest miniscuul. 't Was dus 't een of 't ander. Geluidsbalkjes dito. Krijg ik niet weg Het geluid heb ik idd zo gelaten. Je kan het "wippen" zelf in je browser uitschakelen. Komt er een hoofdtelefoontje in de plaats.

                      Slu !

                      Tjerri

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe webside

                        Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                        Ik heb net even je site bekeken.

                        Bij het opzetten van een site moet je je zelf trachten te verplaatsen in de bezoeker.
                        Als een bezoeker teveel moet klikken of moet zoeken dan is hij snel verdwenen.

                        Ben zelf ook maar een leek in dit fenomeen echter ik ben wel een bezoeker die snel naar een andere site gaat als het mij niet bevalt.
                        mvg
                        Antoine
                        Idd feed-back is belangrijk. Daarom vraag ik advies en commentaren om te kunnen verbeteren. Je opmerking ivm te veel klikken snap ik niet goed. 2 x klikken en je ziet de foto's. Da's toch een absoluut minimum, nee ?
                        Welkompagina (klik) - Het begin (klik) - Album is zichtbaar.

                        Slu !

                        Tjerri

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe webside

                          Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                          Ik denk dat je een beetje te hard probeerd om een eye-catcher te maken ipv een functionele website.
                          De site komt nogal rommelig over en ik word al helemaal zenuwachtig van de navigatie
                          Ook voor web-design geld het KISS principe
                          Waar laat de navigatie te wensen over ? De op en neer gaande menu's vermoed ik
                          Nu ja, om de functionaliteit te verhogen heb ik de foto's op één gezet dus 2x klikken en je kan de foto's zien. De andere navigatie, binnen het foto album, kan je dat smaken ? Ik neem alvast akte van het navigatieprobleem.

                          Slu!

                          Tjerri

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe webside

                            Oorspronkelijk geplaatst door alfa159 Bekijk bericht
                            Best knap gedaan hoor. Ik weet hoe moeilijk het is voor een leek (?) om een eigen webstek in elkaar te steken. Spijtig is dat bijna niemand er met hetzelfde hart naar kijkt als je er zelf hebt ingestoken. Idd de letters linksboven storen echt wel, lijkt of je site niet scherp is.
                            MOOI...

                            Grtz

                            De muziek kan ik niet horen ??
                            Leek idd
                            Ivm de scherpte, lees mijn opmerking hierover een paar replies hoger.
                            De muziek : dito. Ik heb ze er niet bijgevoegd om problemen te vermijden.

                            Slu !

                            Tjerri

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe webside

                              @ Allen : alvast bedankt voor de feed-back en bedankt om te kijken.

                              Slu !

                              Tjerri

                              Comment

                              Working...
                              X