Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dos Trovadores

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dos Trovadores

    Gisteren heb ik het optreden Dos Trovadores van Raymond vh Groenewoud en Fernando Lameirinhas mogen fotograferen. Hier enkele beeldjes.





    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

  • #2
    Re: Dos Trovadores

    Very nice! Die eerste kan niet simpel geweest zijn, maar wat een knap resultaat.

    Tweede is de beste van de reeks vind ik, de open liggende piano geeft het geheel dat tikkeltje meer.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Dos Trovadores

      Eerste is voorval veel sfeer, zoals dit bij een cello hoort. Toch vind ik de tweede nog net
      iets beter qua expressie en gevoel... je kunt er bij wijze van spreken de muziek zo bij
      horen. Mooi

      Comment


      • #4
        Re: Dos Trovadores

        Zeer knappe reeks hoor!
        Al storen de ietwat té blauwe reflecties links in beeld bij de eerste me een beetje bij deze zeer sfeervolle foto. Ik bekeek hem zelf eens in z/w... en dat doet het ook goed.
        En moet ik bij de tweede een gevoel van onbalans vaststellen door de schuinte.
        Maar dit is muggenziften hoor!
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: Dos Trovadores

          Heee, wacht eens even. Ben jij niet degene die mij beloofde dat het nog vijf minuutjes duurde voordat The Cassandra Complex optrad?
          De volgende keer toch maar even buurten.

          Die eerste foto is een juweeltje. Wat een mooi, zacht licht. Twee is ook goed, maar de derde heeft alleen scherpte op de gitaar, terwijl zijn gezicht alle aandacht trekt.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment


          • #6
            Re: Dos Trovadores

            Bart, 1 en 2 zijn toppers
            Eric Van Aerschot BD0730BE

            Comment

            Working...
            X