Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Badge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Badge

    Weet er iemand of je zo'n kaart kan krijgen waar dat je dan vrij dicht bij optredens,rally,evenementen,...(waar je normaal niet komt.perskaart?) Kan komen om dan zo mooie foto's te verkrijgen?

    btw die badge van Mic moet het worden.

  • #2
    ministerie van Binnenlandse Zaken levert de perskaarten als ik me niet vergis, maar niet "zomaar".
    Je moet een heleboel kwalificaties en motivaties kunnen voorleggen...
    en ik denk dat het vrijwel ondoenbaar is om dit als privé-persoon, niet gelieerd aan enige vorm van verslaggeving (pers, tv, ..), vast te krijgen.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      mja mss met de nieuwe Badge van belgiumdigital hé dan geraken we er mss wel door

      Er moet toch een andere manier zijn om aan zo'n "look-a-like" perskaartje te geraken... Mss zelfmaken met dezelfde lay-out als de originele?er staat daar toch niet copyright op ? of wel

      Comment


      • #4
        Originally posted by tom314
        ministerie van Binnenlandse Zaken levert de perskaarten als ik me niet vergis, maar niet "zomaar".
        Je moet een heleboel kwalificaties en motivaties kunnen voorleggen...
        en ik denk dat het vrijwel ondoenbaar is om dit als privé-persoon, niet gelieerd aan enige vorm van verslaggeving (pers, tv, ..), vast te krijgen.
        yep, een perskaart krijg je niet zomaar hoor, die moet je verdienen. de persfotografen lopen nu al elkaar onder de voet, laat staan dat iedereen daar zomaar zou kunnen gaan tussenstaan. vervalsingen zijn trouwens niet simpel, want voor elk evenement die naam waardig, zijn die anders, dan moet je al snel zijn hee, om eerst te gaan kijken hoe die eruit zien, en dan rap-rap terug naar huis om die min of meer na te maken. je zou ook een van die mannen ongemerkt pertotal kunnen slaan, en dan die badge afpakken om zo door de bewaking te geraken. ook geen goed idee, want dat is nogal een klein wereldje waar iedereen iedereen kent. ça-ne-va-pa-kes dus.

        Comment


        • #5

          Ni dan hé

          Comment


          • #6
            als je iemand van de organisatie kent, of het op voorhand vraagt, heb je wel kans dat je dichterbij mag komen hoor. maar zelfs met een perskaart krijg je geen toegang tot alle evenementen, gewoon omdat er niet genoeg plaats is voor iedereen. soms mogen er zelfs geen foto's gemaakt worden, of krijgen minder dan een handvol fotografen (die met een lange arm) toelating. spijtig hee, maar zo is het nu eenmaal.

            Comment


            • #7
              Originally posted by the hustler
              je zou ook een van die mannen ongemerkt pertotal kunnen slaan, en dan die badge afpakken om zo door de bewaking te geraken. ook geen goed idee, want dat is nogal een klein wereldje waar iedereen iedereen kent. ça-ne-va-pa-kes dus.
              Boh, de BD-knokploeg durven ze toch niet te attaqueren
              mvg,
              Dieter

              Comment


              • #8
                Boh, de BD-knokploeg durven ze toch niet te attaqueren
                da's ook weer waar, ze laten mij allemaal nogal gerust, tegenwoordig.

                Comment

                Working...
                X