Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft een foto van een sportwagen....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft een foto van een sportwagen....

    Hallo,
    Ik ben op zoek naar een bereidwillig persoon die een foto heeft van een sportwagen. Vermits ik zelf geen in de garage heb staan en in de komende tijd niet die gelegenheid zie, tenzij toevallig wilde ik even informeren of er hier tussen al die fotografen iemand is waarvan ik zo een foto mag gebruiken. Ik zal even zeggen waarvoor. Het is om een soort collage-achtergrond (kalender/programmaboekje) van te maken (PSE). Meisjes van de dansgroep (van mijn dochtertje) die poseren voor een sportwagen. Het zou een beetje de sfeer moeten weergeven van de film The Fast and the Furious. Wie is er zo vriendelijk om een foto hiervoor uit te lenen? Liefst een foto in zijaanzicht, genomen vanop ooghoogte en bij voorkeur in een 'natuurlijke' omgeving (straat bvb). En een kers op de taart zou zijn mocht het een roze/paarse sportwagen zijn. Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

    Iets in deze aard :


    Ik heb die ook nog meer van de zijkant genomen ... is op enkele minuten roze als het moet

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

      Euuuh ... waar is dit? Heb hem ergens laten staan maar weet het niet goed meer.

      PS Durf mijnen otto ni herschilderen hé kadéke.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        ... is op enkele minuten roze als het moet
        *huiver*

        equipment: camera's, lenses & some imagination

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

          Alleen een Cadillac mag in het roze voor mij. Pink Cadillac: de film of de song.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

            Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
            Ik ben op zoek naar een bereidwillig persoon die een foto heeft van een sportwagen.
            <...>
            Liefst een foto in zijaanzicht, genomen vanop ooghoogte en bij voorkeur in een 'natuurlijke' omgeving (straat bvb).
            Van mij mag je deze foto gebruiken, mits onder vermelding van mijn naam en de URL naar mijn site.

            Comment


            • #7
              Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Van mij mag je deze foto gebruiken, mits onder vermelding van mijn naam en de URL naar mijn site.
              Woehahahahhahahahahha lag hier strijk van het lachen

              Geen garage in uw buurt waar je een ge-tunde wagen kan vinden ???

              Comment


              • #8
                Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                Van mij mag je deze foto gebruiken, mits onder vermelding van mijn naam en de URL naar mijn site.
                ROTFL
                Je bent onbetaalbaar, Leonidas.

                Comment


                • #9
                  Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

                  Fijne foto, goed gevonden. Helaas vrees ik dat de (stoere) pubermeisjes hier niet zo blij mee zouden zijn. Toch bedankt voor de glimlach.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

                    Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
                    Fijne foto, goed gevonden. Helaas vrees ik dat de (stoere) pubermeisjes hier niet zo blij mee zouden zijn. Toch bedankt voor de glimlach.
                    Zijaanzicht, ooghoogte, natuurlijke omgeving, hoogwaardige kunstof carrosserie met paarse(!) accenten, sportieve striping, extra luchtinlaat zijkant, anticollisionbescherming en -lichten voor en achter, audiovoorbereiding, zwenkwielen vóór, electrisch verwarmde trekhaak vóór, in hoogte verstelbare ruitenwissers, binnen- en buitenspiegels met cropfactor 1.6, ad-hoc startonderbreking, automatisch neerzakkende zijruiten vóór, parkeersensoren type 'Boemisho', stuurverkrachtiging, boordtelraam, van binnenuit verstelbare uitlaat, slicks, 12" zwaarmetalen velgen type 'Hockenheim', plotseling in delen neerklappende bestuurdersstoel, portiergrepen exterieur in carrosseriekleur (als bolide vuil is), nauwkeurig afgeregelde dakspoiler, Inactive Stability en Traction Control (ISTC), met rijrichting meezwabberende koplampen, professionele bestickering achterzijruit... wat willen ze nog meer?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      Zijaanzicht, ooghoogte, natuurlijke omgeving, hoogwaardige kunstof carrosserie met paarse(!) accenten, sportieve striping, extra luchtinlaat zijkant, anticollisionbescherming en -lichten voor en achter, audiovoorbereiding, zwenkwielen vóór, electrisch verwarmde trekhaak vóór, in hoogte verstelbare ruitenwissers, binnen- en buitenspiegels met cropfactor 1.6, ad-hoc startonderbreking, automatisch neerzakkende zijruiten vóór, parkeersensoren type 'Boemisho', stuurverkrachtiging, boordtelraam, van binnenuit verstelbare uitlaat, slicks, 12" zwaarmetalen velgen type 'Hockenheim', plotseling in delen neerklappende bestuurdersstoel, portiergrepen exterieur in carrosseriekleur (als bolide vuil is), nauwkeurig afgeregelde dakspoiler, Inactive Stability en Traction Control (ISTC), met rijrichting meezwabberende koplampen, professionele bestickering achterzijruit... wat willen ze nog meer?
                      als dit een vereiste is: tunning club aanspreken!
                      zal wel een zijn auto als model opgeven
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

                        Anders eens kijken in "transport" en als je iets tegen komt dat je aanstaat, de fotograaf vragen of je de foto mag gebruiken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

                          ... wat willen ze nog meer?
                          Zac Efron waarschijnlijk.

                          Ik neus even verder bij transport en op tuningsites....... Dat ik daar nog niet aan gedacht heb.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Zijaanzicht, ooghoogte, natuurlijke omgeving, hoogwaardige kunstof carrosserie met paarse(!) accenten, sportieve striping, extra luchtinlaat zijkant, anticollisionbescherming en -lichten voor en achter, audiovoorbereiding, zwenkwielen vóór, electrisch verwarmde trekhaak vóór, in hoogte verstelbare ruitenwissers, binnen- en buitenspiegels met cropfactor 1.6, ad-hoc startonderbreking, automatisch neerzakkende zijruiten vóór, parkeersensoren type 'Boemisho', stuurverkrachtiging, boordtelraam, van binnenuit verstelbare uitlaat, slicks, 12" zwaarmetalen velgen type 'Hockenheim', plotseling in delen neerklappende bestuurdersstoel, portiergrepen exterieur in carrosseriekleur (als bolide vuil is), nauwkeurig afgeregelde dakspoiler, Inactive Stability en Traction Control (ISTC), met rijrichting meezwabberende koplampen, professionele bestickering achterzijruit... wat willen ze nog meer?
                            Zeg gewoon ... "een LADA".
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie heeft een foto van een sportwagen....

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Zeg gewoon ... "een LADA".
                              Voor mij is dit een Trabant, of om het in Oostblokterm te zeggen, een Trabi.

                              Mvg.
                              Robert
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                              Comment

                              Working...
                              X