Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een MUA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar een MUA

    Ik ben op zoek naar een MUA die op basis van TFCD 14 maart wil helpen. Ik krijg die dag les in glamour fotografie in de studio. Een model heb ik al, ik zoek enkel dus nog een MUA. Wie wil dit doen of weet iemand?

    Gr. X.

  • #2
    Re: Op zoek naar een MUA

    Misschien even vermelden wat een MUA is . . . ik neem aan een Make Up Artist?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar een MUA

      Dank je

      Gr. X

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar een MUA

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Misschien even vermelden wat een MUA is . . . ik neem aan een Make Up Artist?
        Een artiest? Dat is een zeldzame soort hoor!
        Je mag blij zijn als je een "assistent" vindt.

        Blijft nog altijd de vraag waar die "TFCD" voor staat? Ik kom niet verder als: "by Technical Failure there is Cake in the Diner room".
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Op zoek naar een MUA

          LOL

          Comment


          • #6
            Re: Op zoek naar een MUA

            tfcd is da nie "Time For CD" ofzoiet
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Op zoek naar een MUA

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Een artiest? Dat is een zeldzame soort hoor!
              Je mag blij zijn als je een "assistent" vindt.
              Dat vindt ik een straffe uitspraak. Je hebt ze duidelijk nog niet bezig gezien.

              @ Xarder, post een berichtje op modellennet. Daar vindt je heel wat MUA's.

              Groeten,
              Bart

              Comment


              • #8
                Re: Op zoek naar een MUA

                Dank je Bart .
                Ik heb me net aangemeld bij Dutch Heaven. Dat is de Nederlandse versie van modellennet. Misschien dat ik me ook weer registreer bij modellennet maar eerst even hier afwachten en DH.

                Gr. X.

                Comment


                • #9
                  Re: Op zoek naar een MUA

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                  Dank je Bart .
                  Ik heb me net aangemeld bij Dutch Heaven. Dat is de Nederlandse versie van modellennet. Misschien dat ik me ook weer registreer bij modellennet maar eerst even hier afwachten en DH.

                  Gr. X.
                  denk niet dat je hier veel MUA's zal tegenkomen... en fotografen die een MUA kennen die TFCD werkt... houden die ook wel voor zich...

                  trouwens... een belgische MUA vinden die gratis voor je zal werken, daarvoor gebruik zal maken van haar eigen zelf gekochte materiaal en tenslotte nog naar nederland rijden, vind ik wel erg opportunistisch denken...
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op zoek naar een MUA

                    Druten ligt niet zo heel ver van België vandaan en zitten er ook NL fotografen op BD. Daarbij ben ik vanuit het verleden wel anders gewend ...

                    en fotografen die een MUA kennen die TFCD werkt... houden die ook wel voor zich...
                    Ik hoop dat jouw reactie (misschien tegen beter weten in) niet al echt de tendens is geworden op BD ...

                    Gr. X.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op zoek naar een MUA

                      Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                      Druten ligt niet zo heel ver van België vandaan en zitten er ook NL fotografen op BD. Daarbij ben ik vanuit het verleden wel anders gewend ...
                      'k heb misschien een ander idee over afstanden en tijd... maar antwerpen - druten... da's 1u30 rijden... neem daar het hollands verkeer bij... dat is 2u30... dus da's 5uur in de auto om eventjes een shoot te gaan helpen verzorgen... 't is een cursus, dus ik neem aan dat je om 10 uur begint... dat is om 7.30 vertrekken..., dus om 6.30 opstaan... lol

                      daarenboven... is de waarde van een shoot, van een foto voor een MUA helemaal verschillend als voor een model of een fotograaf...
                      Tenzij je een beginnende MUA hebt die foto's nodig heeft voor school... of de MUA vraagt jou om foto's te maken, want de MUA wilt een bepaald iets uit proberen of je hebt een heel duidelijke idee en concept en de MUA wil dat ook wel doen... of... 't is een vriend/vriendin van je...

                      Denk dat je hier misschien een MUA vind in belgie als je voorstelt de vervoerskosten te betalen... of eventueel een vergoeding voor 't verbruikte materiaal...

                      je kan je aanvragen beter richten tot nederlands MUA's die vlakbij wonen...

                      ik wens je veel succes...
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Op zoek naar een MUA

                        Nooit geweten dat België enkel uit Antwerpen bestaat maar dat kan ik natuurlijk verkeerd geleerd hebben op school .
                        En net wat ik zeg, ik ben in het verleden wel anders gewend geweest.

                        je kan je aanvragen beter richten tot nederlands MUA's die vlakbij wonen...
                        Heb jij de wetenschap dat er hier geen mensen komen die in de buurt wonen? Op dit forum komen zowel fotografen uit NL als B.

                        Het is geen kwestie van gelijk hebben of gelijk krijgen. Net zoals er Nederlandse fotografen waren of zijn die andere fotografen helpen met een gratis workshop studiofotografie voor BD leden in Belgîë, zullen er misschien ook wel visagisten zijn die fotografen willen helpen en zo ook weer ervaring opdoen en wellicht in de toekomst zo wel betaalde opdrachten kunnen krijgen. Dat noemen ze investeren in je toekomst . Maar dit is een discussie die volledig off-topic is. Jij spreekt nu voor anderen tenzij je zelf een visagist bent en dan is jouw mening duidelijk .

                        Gr. X.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Op zoek naar een MUA

                          Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                          Nooit geweten dat België enkel uit Antwerpen bestaat maar dat kan ik natuurlijk verkeerd geleerd hebben op school .
                          En net wat ik zeg, ik ben in het verleden wel anders gewend geweest.

                          Heb jij de wetenschap dat er hier geen mensen komen die in de buurt wonen? Op dit forum komen zowel fotografen uit NL als B.

                          Het is geen kwestie van gelijk hebben of gelijk krijgen. Net zoals er Nederlandse fotografen waren of zijn die andere fotografen helpen met een gratis workshop studiofotografie voor BD leden in Belgîë, zullen er misschien ook wel visagisten zijn die fotografen willen helpen en zo ook weer ervaring opdoen en wellicht in de toekomst zo wel betaalde opdrachten kunnen krijgen. Dat noemen ze investeren in je toekomst . Maar dit is een discussie die volledig off-topic is. Jij spreekt nu voor anderen tenzij je zelf een visagist bent en dan is jouw mening duidelijk .

                          Gr. X.

                          de gemiddelde belg die naar Nederland rijdt... richting Utrecht, die rijdt over antwerpen... Limburg kan over eindhoven, maar da's ook niet snel, je doet al rap een uur over hasselt-eindhoven... stukje valkenswaard tot eindhoven is vreselijk traag...

                          tuurlijk moeten MUA's ervaring opdoen, maar daar voor gaan ze toch geen 5 uur rijden... percentueel zullen er in nederland evenveel MUA's zijn die ervaring op moeten doen en dichter wonen... en absoluut gerekend nog veeeel meer... jullie zijn met 16 miljoen... vlaanderen amper 6 miljoen... go figure...

                          ik wens je veel succes... met je shoot...
                          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Op zoek naar een MUA

                            Ach ja, wellicht dat de Nederlanders meer voor elkaar over hebben dan Belgen zoals jij (dus niet àlle Belgen ) Er zijn een aantal Nederlanders die 2-3 uur reistijd enkele reis over hebben (gehad) voor de forumleden om een modsvergadering bij te wonen of een gratis workshop met eigen materiaal in België te komen geven. Zouden die Nederlanders dan niet goed bij hun hoofd zijn?

                            ik wens je veel succes... met je shoot...
                            Proef ik hier een ondertoontje? Je mag het zeggen als ik het mis heb.

                            Gr. X.
                            Last edited by Xarder; 1 februari 2009, 13:20.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Op zoek naar een MUA

                              d_oracle, jij kent Xarder nog niet goed denk ik Er zijn weinig dingen die ze niet voor mekaar krijgt . . . ze is een ex-moderator op BD en kent de mogelijkheden van dit forum als geen ander Mij zou het dus totaal niet verwonderen moest het hier toch lukken..... als je spreekt over een gedreven iemand . . .

                              En wie niet waagt, niet wint . . . proberen mag altijd . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X