Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 laatste concerten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3 laatste concerten

    Foto's van de 3 laatste concerten die ik gedaan heb; Novastar, Dananananaykroyd en Kaiser Chiefs.











    grtz
    www.janvandenbulck.com

  • #2
    Re: 3 laatste concerten

    Wow....

    Nogal vreemd moment toen ik de blog van Rob Walbers bezocht.
    Dat even dat hij op BD zat...



    3 Foto's dat jij hier gepost hebt, heeft hij ook getrokken. Zeer sterke gelijkenis!

    Comment


    • #3
      Re: 3 laatste concerten

      Oorspronkelijk geplaatst door JulesG Bekijk bericht
      Wow....

      Nogal vreemd moment toen ik de blog van Rob Walbers bezocht.
      Dat even dat hij op BD zat...



      3 Foto's dat jij hier gepost hebt, heeft hij ook getrokken. Zeer sterke gelijkenis!

      Wow, das echt wel straf, als het 1 foto is, OK, dat gebeurt wel vaker (heb ooit in OOR magazine bijna identiek dezelfde foto van Sigur Ros gezien als één van mijn pics), maar 3 foto's, dat is echt wel ongelooflijk. Ik moest echt goed kijken voor ik zag dat het echt wel om andere foto's ging.
      www.janvandenbulck.com

      Comment


      • #4
        Re: 3 laatste concerten

        Inderdaad, heb ook goed moeten kijken.
        Vooral die blauwe met het statief!

        Comment


        • #5
          Re: 3 laatste concerten

          Knappe shots hoor! Alle drie dik in orde. En zien dat jouw foto's sterk lijken op die van Rob Walbers of Alex Vanhee zou ik persoonlijk als een compliment zien. Nice work!
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: 3 laatste concerten

            Nice nice, zo zie je maar dat de dingen die Rob doet iemand anders evenzeer kan
            StijnDeGrauwe.be

            Comment


            • #7
              Re: 3 laatste concerten

              Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
              Nice nice, zo zie je maar dat de dingen die Rob doet iemand anders evenzeer kan
              Ook mijn gedacht over de foto's, mooi werk al vind ik bij de eerste de microfoon geweldig in de weg staan, iets waar ik me dikwijls aan stoor wanneer ik zelf ga shooten.
              Eric Van Aerschot BD0730BE

              Comment

              Working...
              X