Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje - geen foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje - geen foto

    Ik zit ook in mijn foto's te bladeren. Maar ik twijfel of het wel, wegens privacy of zo, toegelaten is foto's van onbekenden te posten. Ik wil geen problemen krijgen.
    Dus liever even voorzichtig een reactie afwachten.
    Groetjes,
    Gosia

  • #2
    Re: vraagje - geen foto

    eventueel eerst toestemming vragen, of gewoon posten en als er achteraf problemen komen, gewoon weer(op verzoek) weghalen.
    gebruik zoeken eens of lees eens de forumregels.
    we hebben op BD ook een forumonderdeel waar je vragen kunt stellen, gelijk deze vraag.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: vraagje - geen foto

      Zie forumreglement punt 2.6: klik
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: vraagje - geen foto

        Hartelijk dank Bouk en VIM voor de reactie. Heb de forumregels nog eens doorgenomen en dus het geheugen opgefrist. Ik zal er in de toekomst trachten rekening mee te houden.
        Groetjes, Gosia

        Comment


        • #5
          Re: vraagje - geen foto

          [Mod]

          Deze vraag hoort hier beter thuis, daarom even verplaatst
          Mvg,
          SW
          BD1071BE

          Comment


          • #6
            Re: vraagje - geen foto

            Oorspronkelijk geplaatst door gosia Bekijk bericht
            Heb de forumregels nog eens doorgenomen en dus het geheugen opgefrist. Ik zal er in de toekomst trachten rekening mee te houden.
            En welke conclusie heb je daar dan uit getrokken? Volgens mij, maar ik kan er natuurlijk naast zitten*), heb jij het over je eigen foto's die je gemaakt hebt van andere mensen. VIM en artikel 2.6 hebben het over foto's door (en niet van) anderen gemaakt. Dat heeft dus helemaal niks met elkaar te maken. Je kunt via de link in mijn sig altijd eens kijken hoe het zit met het publceren van foto's.

            *) Anders begrijp ik niet waarom je hebt het over "Ik zit ook in mijn foto's te bladeren".

            Comment

            Working...
            X