Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hit the floor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hit the floor

    Model : Lisa Van Cauwenberghe

    http://www.melissavanbelle.be

  • #2
    Re: hit the floor

    ik veronderstel dat de blauwzweem hier opzettelijk is...
    De vloer moet wat gedweild worden denk ik ... En der ligt links een papiertje in beeld...
    Ook de flits is duidelijk zichtbaar boven de biceps, en dat trekt bij mij redelijk wat aandacht
    Had je een andere positie ingenomen had je misschien meer symetrische lijnen kunnen behouden...
    Ik weet niet goed wat ik moet denken van deze foto.. Heb er al tal van goede van jou gezien... Bij deze heb ik m'n bedenkingen... Het idee is goed.. de uitwerking vind ik persoonlijk wat minder...

    Comment


    • #3
      Re: hit the floor

      Wel ik heb er zelf zo'n liefde haat verhouding mee.
      Ene dag vind ik hem goed, de andere dag weer niet. Is idd zeker niet één van mn beste,
      maar wou eens de mening van anderen
      http://www.melissavanbelle.be

      Comment


      • #4
        Re: hit the floor

        Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
        Wel ik heb er zelf zo'n liefde haat verhouding mee.
        Ene dag vind ik hem goed, de andere dag weer niet. Is idd zeker niet één van mn beste,
        maar wou eens de mening van anderen
        Ik vind de niet-symmetrie erg leuk! dat maakt de foto leuk. Wel vind ik het jammer dat er troep op de vloer ligt, dat stoort inderdaad een beetje, anderzijds zou een gedweilde vloer weer reflecteren..

        de blauwe spot stoort mij iets, dit omdat er in de rest van de foto juist weinig kleur heeft, trekt de aandacht een beetje weg..

        Verder zeer leuk idee!
        Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
        My flickr My site

        Comment


        • #5
          Re: hit the floor

          Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
          Wel ik heb er zelf zo'n liefde haat verhouding mee.
          Ene dag vind ik hem goed, de andere dag weer niet. Is idd zeker niet één van mn beste,
          maar wou eens de mening van anderen
          Is ook daarom dat je een foto post he... om de mening van anderen te krijgen, en je gaat altijd voor- en tegenstanders krijgen... Das nu eenmaal het effect van "smaak".
          Blijven gaan, zou ik zeggen, heb al mooi werk van je gezien...
          Ik heb het ook altijd graag dat ik kritiek krijg, ALS ik eens iets post...

          Comment


          • #6
            Re: hit the floor

            erg jammer idd van die flitsreflectie op de vloer

            dan nog wat juwelen weg en blijft een prima plaat, mooie compositie en een prima model met goede gelaatsexpressie en mooie pose!
            "Just do it !"

            http://jr52.be/index.html

            Comment


            • #7
              Re: hit the floor

              Geen showcase,

              witbalans ,
              rechter arm ,
              papier op grond ,
              reflectie op arm links,

              Comment


              • #8
                Re: hit the floor

                Neen, ik zie er niets goed in. Niet de inhoud van de foto als ook de technische kant van de foto is ondermaats, redenen zijn al genoemd door voorgangers.
                Post bij twijfel zulk een foto beter in beoordeling, dan krijgen we niet meer van die ellenlange discussie's.
                Vriendelijke groeten,Raf

                www.rafvandenbogaert.be

                Comment


                • #9
                  Re: hit the floor

                  Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                  Neen, ik zie er niets goed in. Niet de inhoud van de foto als ook de technische kant van de foto is ondermaats, redenen zijn al genoemd door voorgangers.
                  Post bij twijfel zulk een foto beter in beoordeling, dan krijgen we niet meer van die ellenlange discussie's.
                  Geef ik je 110% gelijk in, Raf... Maar aan wie is het om te beslissen of ze dit in showcase of in beoordeling posten.
                  Ik vind persoonlijk ook dat er te weinig kritisch naar eigen werk gekeken wordt...
                  Maar soms vinden mensen nu eenmaal hun foto goed... Ik blijf erbij, het systeem zoals het vroeger was, beoordeling -> milde kritieken, beoordeling extra (nu showcase, maar wat minder doorzichtig door te titel) -> keiharde gegronde kritieken op fotos waar tevens de exif's bij geplaatst worden (en wat mij betreft zelfs de lichtsetup etc...

                  Comment


                  • #10
                    Re: hit the floor

                    Bedankt voor de comments.
                    En het is idd soms moelijk om te beslissen waar je een foto plaatst, maar ik zal nooit iets in beoordeling zetten,
                    ik kan de kritieken wel aan (als ze terecht zijn) Hier zijn ze terecht.
                    Bedankt en tot de volgende
                    http://www.melissavanbelle.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: hit the floor

                      Oorspronkelijk geplaatst door Boke78 Bekijk bericht
                      Ik blijf erbij, het systeem zoals het vroeger was, beoordeling -> milde kritieken, beoordeling extra (nu showcase, maar wat minder doorzichtig door te titel) -> keiharde gegronde kritieken op fotos waar tevens de exif's bij geplaatst worden (en wat mij betreft zelfs de lichtsetup etc...
                      Vroeger bestond showcase in dezelfde vorm als vandaag, enkel beoordeling was nog eens opgesplitst in gewoon en extra.
                      Aan de opsplitsing zoals die nu is is geen enkel probleem, maar het probleem is dat mensen SC voor al hun foto's gebruiken.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
                      ... maar ik zal nooit iets in beoordeling zetten...
                      ik kan de kritieken wel aan (als ze terecht zijn) Hier zijn ze terecht.
                      Dat kan toch niet de mentaliteit zijn. Waarom zou je niet in beoordeling posten? Het is geen schande hoor.
                      Vriendelijke groeten,Raf

                      www.rafvandenbogaert.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: hit the floor

                        Heb je mij horen zeggen dat dat een schande is ?? Je insinueert verkeerde dingen en dat is volledig onterecht.
                        Ik wil gewoon harde en eerlijke kritieken. Dat is mijn persoonlijke keuze, mag dat nog?
                        Maak ik een goeie foto wil ik het weten, maak ik een slechte wil ik het ook weten zonder verbloeming.
                        http://www.melissavanbelle.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: hit the floor

                          Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
                          Heb je mij horen zeggen dat dat een schande is ?? Je insinueert verkeerde dingen en dat is volledig onterecht.
                          Ik wil gewoon harde en eerlijke kritieken. Dat is mijn persoonlijke keuze, mag dat nog?
                          Maak ik een goeie foto wil ik het weten, maak ik een slechte wil ik het ook weten zonder verbloeming.
                          (Is idd zeker niet één van mn beste,)
                          _______________________________
                          je hebt gelijk, alleen dan zou ik bovenstaande zin eruit laten, als je in Showcase post!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X