Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kato

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kato

    Kato wil graag nog een broertje of zusje


  • #2
    Re: Kato

    26 Januari en nog geen enkele reaktie!!!!!!!!!!
    Ik denk niet dat dit een foto is voor de showcase, waar er wordt verwacht dat deze foto's net ietsje meer hebben.
    Als ik kijk naar je andere foto's die je gepost hebt dan begrijp ik niet waarom je deze ook hebt gepost. Vandaar het ontbreken aan reakties.
    Als je zo frontaal fotografeerd dan verwacht ik een symmetrie die hier helemaal ontbreekt. De wieg staat scheef, het wit uitgebrand en rozig. Het compo in zijn geheel, fletse kleuren enz
    Zoas62 ik ben er van overtuigd dat je veel beter en fantasierijker bent.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Kato

      Prachtige foto !
      Last edited by Grupello; 5 februari 2009, 18:41.

      Comment


      • #4
        Re: Kato

        aardige plaat, al zou ik het onderste paar cm eraf halen. Ook heb ik het gevoel dat kato net niet de lens inkijkt, wat ik erg jammer vind.

        achtergrond vind ik wel leuk gedaan

        gr
        Martijn
        www.pazfoto.nl

        Comment


        • #5
          Re: Kato

          'k Vind hem heel goed. Heeft zeker net dat beetje meer... (en een paar kleine imperfecties om over te zwijgen)

          Comment


          • #6
            Re: Kato

            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            'k Vind hem heel goed. Heeft zeker net dat beetje meer... (en een paar kleine imperfecties om over te zwijgen)
            Zoals wat.
            robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: Kato

              Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
              Zoals wat.
              robby
              Tja, Robby, 't is waarschijnlijk iets dat ik zie en jij niet.

              Comment


              • #8
                Re: Kato

                Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Tja, Robby, 't is waarschijnlijk iets dat ik zie en jij niet.
                Wees mijn gids, ik ben één en al oog.
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Kato

                  Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                  Wees mijn gids, ik ben één en al oog.
                  Robby
                  Robby, ik heb me voorgenomen in showcase geen extra commentaren meer te zetten. Dan zou ik dat hier voor alle foto's moeten doen. Ik spendeer liever mijn commentaar in de beginnershoek en in fotobeoordeling, waar de mensen posten die van fouten willen leren. Hij die hier post, vindt hem zelf goed genoeg om hier te staan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kato

                    Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                    Robby, ik heb me voorgenomen in showcase geen extra commentaren meer te zetten. Dan zou ik dat hier voor alle foto's moeten doen. Ik spendeer liever mijn commentaar in de beginnershoek en in fotobeoordeling, waar de mensen posten die van fouten willen leren. Hij die hier post, vindt hem zelf goed genoeg om hier te staan.
                    Dit staat hier boven dit topic.
                    Showcase Mensen en Modellen Expositieforum voor foto's van mensen en modellen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
                    Dan wordt er ook verwacht dat je uw reactie motiveerd, dacht ik. Ook hier is het de bedoeling dat men iets bijleerd zowel voor de plaatser, als voor de mensen die commentaar geven.
                    Robby
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kato

                      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Dan wordt er ook verwacht dat je uw reactie motiveerd, dacht ik. Ook hier is het de bedoeling dat men iets bijleerd zowel voor de plaatser, als voor de mensen die commentaar geven.
                      Robby
                      Dan denk ik Robby dat je nog niet goed rondgekeken hebt, want dan kan men 90% van de reacties in showcase schrappen.
                      Als ik iets negatiefs te zeggen heb, zal ik dat wel motiveren. Ik vraag me af hoe veel je nog wil bijleren als je hier je foto plaatst ?
                      Wat je niet quote uit de forumsticky is...
                      Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
                      Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.
                      M.a.w. WIE wil hier nog bijleren ? De foto is geschikt voor expositie !

                      Maar... ik ga een uitzondering voor je maken, en zeggen waarom ik hem goed vind.
                      De ruimte bovenaan en de diepte vooraan werken perfect samen om in deze foto op korte afstand toch afstand te creëren. Het simpele, kinderlijke kleurenpallet past perfect in dit plaatje. Door de ruimte rondom, is een sfeer van eenzaamheid/afstand gecreëerd en de gehechtheid met de beer en het vastklampen aan de wieg spreken voor zich. M.a.w. de maker heeft voor mij in het beeld het verhaal gemaakt.
                      Technisch schort er wel misschien wel wat, maar ik kan de wieg helemaal terugpoetsen in photoshop, dus is ze niet uitgebrand. Misschien had symmetrie beter geweest, maar het doet geen afbreuk aan het verhaal. Wat mij een tikkeltje stoorde is de schaduw van de beer (had misschien aan de andere kant kunnen zitten) en het verschil in kleurtoon tussen de hand rechts en het aangezicht (had misschien ook opgelost kunnen zijn, door de beer in de andere hand te geven).
                      Last edited by FestinaLente; 6 februari 2009, 20:24.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kato

                        Dubbelpost
                        Last edited by robbydorine; 6 februari 2009, 21:57.
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kato

                          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          Dan denk ik Robby dat je nog niet goed rondgekeken hebt, want dan kan men 90% van de reacties in showcase schrappen.
                          Als ik iets negatiefs te zeggen heb, zal ik dat wel motiveren. Ik vraag me af hoe veel je nog wil bijleren als je hier je foto plaatst ?
                          Wat je niet quote uit de forumsticky is...


                          M.a.w. WIE wil hier nog bijleren ? De foto is geschikt voor expositie !

                          Maar... ik ga een uitzondering voor je maken, en zeggen waarom ik hem goed vind.
                          De ruimte bovenaan en de diepte vooraan werken perfect samen om in deze foto op korte afstand toch afstand te creëren. Het simpele, kinderlijke kleurenpallet past perfect in dit plaatje. Door de ruimte rondom, is een sfeer van eenzaamheid/afstand gecreëerd en de gehechtheid met de beer en het vastklampen aan de wieg spreken voor zich. M.a.w. de maker heeft voor mij in het beeld het verhaal gemaakt.
                          Technisch schort er wel misschien wel wat, maar ik kan de wieg helemaal terugpoetsen in photoshop, dus is ze niet uitgebrand. Misschien had symmetrie beter geweest, maar het doet geen afbreuk aan het verhaal. Wat mij een tikkeltje stoorde is de schaduw van de beer (had misschien aan de andere kant kunnen zitten) en het verschil in kleurtoon tussen de hand rechts en het aangezicht (had misschien ook opgelost kunnen zijn, door de beer in de andere hand te geven).
                          Tweede keer
                          En dat zijn dan de zaken waarvoor het voor mij geen showcase foto is.
                          Wat heeft men aan een goed verhaal wanneer dat de foto technisch niet voldoet als showcase foto( hoe ze er nu staat). Maar ik zeg het nog eens Zoas62 kan veel beter als je zijn andere foto's bekijkt.
                          Robby
                          Minder tijd achter de computer
                          Is meer tijd achter de camera

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kato

                            Mooie foto.
                            Ga akkoord met de opmerking over de onderkant.

                            Imho trekt Kato net niet genoeg de aandacht om het een topfoto te maken. Kan helaas niet goed zeggen wat het is. Misschien het gebrek aan detail in de ogen
                            Jeroen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kato

                              Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                              26 Januari en nog geen enkele reaktie!!!!!!!!!!
                              ..... het wit uitgebrand en rozig. ... fletse kleuren enz ....[/SIZE]
                              Robby
                              Misschien je monitor eens calibreren Robby ....

                              Comment

                              Working...
                              X