Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She wants it so much

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • She wants it so much

    Ze vind het zoooo leuk voor de camera dat we wederom weer eens hebben gestoeid in de studio.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

    foto 1


    foto 2


    foto 3


    Alvast hartelijk bedankt voor het kijken allemaal.

    Mvg Vmotion
    Durf bijna niks meer te zeggen

  • #2
    Re: She wants it so much

    Knappe foto's van een mooi model
    De huidbewerking is wel niet goed. Misschien een versie zonder bewerking plaatsen?

    Comment


    • #3
      Re: She wants it so much

      Lennert bedankt voor je reactie. Maar kan je me vertellen waarom de huid bewerking niet goed is ?

      Ik dacht zelf dat ik het wel redelijk gedaan had volgens de filmpjes die ik omtrend dit onderwerp gezien had.
      Maar ben zeer zeker wel benieuwd naar jou visie hier ontrend want daar kan ik weer van leren .

      Mvg Vmotion
      Durf bijna niks meer te zeggen

      Comment


      • #4
        Re: She wants it so much

        Omdat je de huid geblurred hebt. Op die manier verliest de huid elk detail met een rubber-achtige look tot gevolg. Zoek eens op skin retouch dodge&burn

        Comment


        • #5
          Re: She wants it so much

          Vind nr 1 de betere foto van look en pose. Maar de belichting van het gezicht vind ik redelijk vlak waardoor je wat diepte verliest. Had best wat harder en sterker mogen staan voor mij.

          Nr.2 is beter en leuker qua belichting, maar hou toch meer van het portret in nr.1.

          Bij nr.3 merk je inderdaad dat Lennert z'n opmerking terecht is.
          De huid is niet meer mooi en je krijgt precies vlekken op het aangezicht.

          Het zijn details hoor, want op zich vind ik de foto's ook best geslaagd.
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: She wants it so much

            vind de eerste de mooiste/beste, maar de nek een borstpartij wat te licht in vergelijking met het gezicht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: She wants it so much

              Pete en Bouk bedankt voor de reacties weer.

              Pete ik zou ook graag willen dat de vlekjes er niet waren maar ze heeft die tinten nu eenmaal in haar gezicht en als ik hjullie goed begrijp dien je dat altijd weg te shoppen.


              Mvg Vmotion
              Durf bijna niks meer te zeggen

              Comment


              • #8
                Re: She wants it so much

                Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht
                Pete en Bouk bedankt voor de reacties weer.

                Pete ik zou ook graag willen dat de vlekjes er niet waren maar ze heeft die tinten nu eenmaal in haar gezicht en als ik hjullie goed begrijp dien je dat altijd weg te shoppen.


                Mvg Vmotion
                Er "moet" niks. Als je de vlekjes wilt houden mag dat natuurlijk.
                Je moet er wel rekening houden dat je anders naar een foto kijkt dan naar iemand 'irl'.
                Een normale (gevlekte) huid valt zelden op in het echt, op foto meer. Daarom worden die details vaak weggemaskerd. Door smink, photoshop, enz..

                Comment


                • #9
                  Re: She wants it so much

                  Lennert excuses als ik me verkeerd uit gedrukt hebt,want ik bedoelde dat zo niet hoor.

                  Het feit dat de vlekjes er waren is nu eenmaal zo ..het model is jong en heeft last van ''puistjes '' en dat geeft veelal die vlekjes in het aangezicht.

                  Ik zou natuurlijk graag willen dat ik zo handig was met de tools dodge en burn zo als jij maar dat vergt echt wel enige oefening om daarin de juiste instelllingen te krijgen.

                  Maar ik blijf proberen want het model is het waard mijn inziens.

                  Mvg Willem
                  Durf bijna niks meer te zeggen

                  Comment

                  Working...
                  X