Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lief musje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lief musje

    Ook maar eens in m'n tuintje gezeten...
    Tussen al de mezen en vinken, vond ik de volgende toch het mooist... 'n lief klein huismusje...




    Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
    Fuji : Fuji X10

  • #2
    Re: lief musje

    psies maar te gewoon tsn al dit exotisch materiaal...
    Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
    Fuji : Fuji X10

    Comment


    • #3
      Re: lief musje

      ziet er wat meelijwekkend uit, maar wel een goed shot.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: lief musje

        Het beestje ziet er wat verfrommeld uit, maar ik vind het beeld wel leuk. Mooi hoe de kleuren van de mus terugkomen in de takken. Compositie is ook interessant - een goed voorbeeld dat je een vogel niet beeldvullend hoeft te fotograferen.
        Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

        Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

        Comment


        • #5
          Re: lief musje

          Mooie foto, daar niet van. Maar lief? De mus lijkt me eerder uit zijn doen. Misschien heeft
          ze zo pas nog een flink pak ransel gehad (te zien aan de staat van veren) en zint ze nu op
          wraak. Hoe dan ook, in ieder geval lijkt ze ergens bokkig over, die mus.

          Comment


          • #6
            Re: lief musje

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Mooie foto, daar niet van. Maar lief? De mus lijkt me eerder uit zijn doen. Misschien heeft
            ze zo pas nog een flink pak ransel gehad (te zien aan de staat van veren) en zint ze nu op
            wraak. Hoe dan ook, in ieder geval lijkt ze ergens bokkig over, die mus.
            't lievertje had zich net gewassen, en was een beetje aan het bekomen op dit takje...
            Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
            Fuji : Fuji X10

            Comment

            Working...
            X