Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

valérie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • valérie


  • #2
    Re: valérie

    Knappe plaat Je maakt vorderingen!
    Je mag voor mij wat catchlights in de ogen shoppen, en volgende keer ook op de benen letten. Nu komen ze raar over.
    PS: Pose oogt ongemakkelijk door het doorzakken van de schouder. Is verholpen door lichaam wat hoger te houden.

    Comment


    • #3
      Re: valérie

      Mooi werk! Je gaat er duidelijk op vooruit. De pose kon inderdaad iets beter maar scherpte, belichting en de (simpele) achtergrond zijn

      Ik ben al benieuwd naar je volgende foto's
      www.pixation.be

      Comment


      • #4
        Re: valérie

        Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
        Knappe plaat Je maakt vorderingen!
        Je mag voor mij wat catchlights in de ogen shoppen, en volgende keer ook op de benen letten. Nu komen ze raar over.
        PS: Pose oogt ongemakkelijk door het doorzakken van de schouder. Is verholpen door lichaam wat hoger te houden.
        Lennert, bedankt voor je leerrijke opmerkingen.
        pose en compo zijn voor mij nog steeds het moeilijkst...
        Het doorzakken van het lichaam valt mij nu ook op. Wat er precies fout is aan de benen en hou dit best verholpen kan worden zie ik nog niet...

        Comment


        • #5
          Re: valérie

          Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
          Mooi werk! Je gaat er duidelijk op vooruit. De pose kon inderdaad iets beter maar scherpte, belichting en de (simpele) achtergrond zijn

          Ik ben al benieuwd naar je volgende foto's
          Thanks, heb er nog eentje gepost, maar nu in fotobeoordeling.

          http://forum.belgiumdigital.com/f76/...-a-247549.html

          Comment


          • #6
            Re: valérie

            Ik ga mee met de comments van Lennert. Wat hij met bedoelt met op de benen te letten is dat het nu stompjes lijken (denk ik); je ziet de rest niet.

            Knappe zw/w-omzetting
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

            Comment


            • #7
              Re: valérie

              Mooi plaatje en ik volg Lennert.
              Wat ook nog een tip zou kunnen zijn, maar dat moet de lens natuurlijk aankunnen, is een mooiere DOF. Nu is alles zo scherp. Mag van mij meer wegvloeien. Maar dat is ook persoonlijke smaak denk ik.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: valérie

                Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                Wat er precies fout is aan de benen en hou dit best verholpen kan worden zie ik nog niet...
                "fout" bestaat denk ik niet in fotografie. Ik vind dat de benen net stompjes lijken door de pose. Dit kun je verhelpen door bvb beide benen verschillend te houden (eentje geplooid, ander meer gestrekt). Regeltjes voor perfecte poses zijn er denk ik niet. Gewoon goed kijken en het model verschillende houdingen laten aanhouden tot je het ok vind.

                Comment

                Working...
                X