Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doodsvonnis.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doodsvonnis.

    Met deze thread teken ik naar alle waarschijnlijkheid mijn eigen doodsvonnis.

    Klinkt erg hé? "doodsvonnis". Maar in feite slaat het totaal op niks hoor.

    Waar gaat het hem hier dan over, dat er zulke zware "beeldspraak" moet bovengehaald worden?

    Wel, een tweetal jaren geleden werd ik gebannen van dit forum.

    Voor eeuwig.

    Want zo werkt een ban nu eenmaal...blijkbaar...altijd voor eeuwig....en altijd.
    Alhoewel er dus geen kat op BD is die nog weet wie ik ben of was, en nog minder 'waarom' ik eigenlijk gebannen werd.
    (**** ik weet het nauwelijks zelf nog "WAAROM"***)

    Ik ben er zelfs zeker van dat er geen twee mensen zijn op dit forum die weten wie ik ben of waarom ik gebannen ben..of was..of waarom ik dat zou moeten blijven...tot in de eeuwigheid der dagen....

    Een eeuwige ban? Dat is dus echt wel heel lang hoor.

    En ben ik daardoor uitgesloten van dit forum, door die verdoemde ban?
    Niet echt hé?

    Jullie kunnen me gerust nogmaals bannen (voor de zoveelste maal), maar misschien word het toch wel eens tijd dat jullie nadenken over "het bannen" en het nut van het "ban-systeem" zelf. En over de duur van een eeuwige ban. Lol.
    Last edited by D-lete; 23 januari 2009, 21:34.

  • #2
    Re: Doodsvonnis.

    Een ban is niet per definitie 'eeuwig'.

    Comment


    • #3
      Re: Doodsvonnis.

      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      Een ban is niet per definitie 'eeuwig'.

      Dat is iets nieuws voor mij!
      Wie bepaalt eigenlijk 'wie hoe lang gebannen is en blijft' ?

      Dit lijkt me vooral een systeem dat compleet open staat voor willekeur.

      Ik had er ook kunnen voor kiezen om als "verborgen lid" te blijven opereren. Maar dat is niet echt mijn stijl. Alhoewel ik hierdoor maar al te goed besef dat ik (door mij te uiten) op elk willekeurig moment terug kan gebannen worden.

      Ik hoop dat jullie mijn openheid kunnen apprecieren ;-).
      Last edited by D-lete; 24 januari 2009, 06:57.

      Comment


      • #4
        Re: Doodsvonnis.

        Oorspronkelijk geplaatst door D-lete Bekijk bericht
        Ik heb me niet verborgen.
        Weten jullie wie ik ben?
        Hmmm...als ik kijk naar jouw cameramerk (Sony) dan denk ik dat jij de koning van de dubbelaccounts bent.

        Een man die niet erg 'woonachtig' is aangelegd.

        Of ben ik nu helemaal mis.
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Doodsvonnis.

          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Hmmm...als ik kijk naar jouw cameramerk (Sony) dan denk ik dat jij de koning van de dubbelaccounts bent.

          Een man die niet erg 'woonachtig' is aangelegd.

          Of ben ik nu helemaal mis.
          Ik heb een Sony en ik ben niet woonachtig aangelegd...
          Maar dat maakt me niet schuldig....toch? Zo zijn er waarschijnlijk nog hoor. .

          Nou ja, ban me maar.
          Voor de zoveelste maal.
          Mijn spullen zijn verkocht, en dat is ook de enige reden waarom ik op dit forum kom.
          ..."Kwam", is waarschijnlijk het juiste woord, .

          Tot de volgende keer hé.
          Ik ben te herkennen aan het feit dat ik een Sony-camera en lak aan moderators heb. Lol.

          Comment


          • #6
            Re: Doodsvonnis.

            D-lete, welkom op dit forum!
            Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

            Comment


            • #7
              Re: Doodsvonnis.

              Allez?

              Ben ik hier nu nog?

              Comment


              • #8
                Re: Doodsvonnis.

                Oorspronkelijk geplaatst door D-lete Bekijk bericht
                Ik heb een Sony en ik ben niet woonachtig aangelegd...
                Maar dat maakt me niet schuldig....toch? Zo zijn er waarschijnlijk nog hoor. .
                Natuurlijk niet.
                Daarom dat ik ook vroeg: "Of ben ik nu helemaal mis?"
                Vergissen is menselijk he.

                Toch niets te maken met drinkbussen en een witte kat?

                Nou ja, ban me maar.
                Voor de zoveelste maal.
                Mijn spullen zijn verkocht, en dat is ook de enige reden waarom ik op dit forum kom.
                ..."Kwam", is waarschijnlijk het juiste woord, .
                Oei, ga je dan stoppen met deze fijne hobby?
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: Doodsvonnis.

                  .. en wat is uw punt ? zoek je een schouderklopje en een knuffel ? of gewoon algemene aandacht ? .. daar zijn zelfhulpgroepen voor hoor ... !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Doodsvonnis.

                    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    .. En wat is uw punt ? Zoek je een schouderklopje en een knuffel ? Of gewoon algemene aandacht ? .. Daar zijn zelfhulpgroepen voor hoor ... !
                    lol :d
                    Mvg Tim

                    Comment


                    • #11
                      Re: Doodsvonnis.

                      Beste Ticor,
                      Ik ken je van haar noch pluimen, maar je lijkt me iemand waar tegen te praten valt.

                      Sinds mijn ban, één of twee jaar geleden (ik heb een slecht geheugen), ben ik verschillende malen terug op dit forum geweest.
                      Moeilijk is dat eigenlijk niet, tot mijn eigenste grote verwondering. En ik kan je verzekeren, op dat gebied ben ik echt een dummy.
                      Ik heb dus ettelijke malen terug ingelogd op dit forum met een heel gemakkelijk traceerbaar adres. Veel moeite heb ik op dat vlak echt niet gedaan.

                      Ik dacht dus echt dat als ik eerlijk zou zijn en open kaart zou spelen.
                      En dus gemakkelijk traceerbaar zou zijn, dat ik ook zou getolereerd worden. Dan zouden ze immers weten wie ik ben, en zouden ze ook weten dat ik iemand ben die ze zouden kunnen in de gaten houden.

                      Maar zo simpel werkt het dus blijkbaar niet.
                      Regels blijken immers regels te zijn. Zucht.
                      BD heeft dus liever oneerlijke mensen die nauwelijks te traceren zijn. Dan eerlijke die ze telkens opnieuw kunnen bannen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Doodsvonnis.

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        .. en wat is uw punt ? zoek je een schouderklopje en een knuffel ? of gewoon algemene aandacht ? .. daar zijn zelfhulpgroepen voor hoor ... !
                        Mail me je adres eens door en ik kom het je persoonlijk wel eens duidelijk maken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Doodsvonnis.

                          Oorspronkelijk geplaatst door D-lete Bekijk bericht
                          Mail me je adres eens door en ik kom het je persoonlijk wel eens duidelijk maken.
                          ha idd toch zo een ? .. 'k was er al bang voor .. case closed .. no time for cr@p ..

                          Comment


                          • #14
                            Re: Doodsvonnis.

                            persoonlijke bedreigingen zijn me niet vreemd hier op bd ...
                            'k heb dat nog meegemaakt in het verleden. wie was dat ook weer?
                            'k ben't vergeten, 't zal niet belangrijk geweest zijn

                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment


                            • #15
                              Re: Doodsvonnis.

                              Oorspronkelijk geplaatst door D-lete Bekijk bericht
                              Ik heb dus ettelijke malen terug ingelogd op dit forum met een heel gemakkelijk traceerbaar adres. Veel moeite heb ik op dat vlak echt niet gedaan.
                              Bewijst eigenlijk dat BD niet echt zo moeilijk doet.
                              Ik dacht dus echt dat als ik eerlijk zou zijn en open kaart zou spelen.
                              En dus gemakkelijk traceerbaar zou zijn, dat ik ook zou getolereerd worden.
                              Mensen worden altijd getolereerd, alleen hun daden niet altijd. Dat is overal zo ... ook met een domme verkeersovertreding ... je wordt gestraft voor je daden, niet voor wie je bent.

                              Je nickname heb je wel heel goed gekozen als je het mij vraagt ... voorbedacht?
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X