Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rustige locaties voor modelshoot in het Antwerpse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rustige locaties voor modelshoot in het Antwerpse

    Heeft er iemand suggesties voor locaties in het Antwerpse die ook rustig zijn?
    Ik wil met een model op stap en heb al wel wat dingen gevonden, lang leve google

    Alleen zoek ik rustige locaties, ik voel me meestal niet op mijn gemak als er mensen op mijn vingers kijken en dit model ook niet echt. Kent bijvoorbeeld iemand in de haven rustige locaties? Of moet ik eerder mikken op een van de forten? Of ...?
    La lune rouge

  • #2
    Re: Rustige locaties voor modelshoot in het Antwerpse

    Als hier een locatie bekend wordt gemaakt, komen we allemaal kijken. Gedaan met de rust.
    Op een zondag in de haven zijn er zeker rustige plekken. Maar ik denk dat je het zelf eens eerst moet gaan uitzoeken.

    Comment


    • #3
      Re: Rustige locaties voor modelshoot in het Antwerpse

      In de lakweg ligt een verlaten stukje industrie...


      google earth:

      51°11'39.96"N
      4°21'23.34"E
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Rustige locaties voor modelshoot in het Antwerpse

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        Als hier een locatie bekend wordt gemaakt, komen we allemaal kijken. Gedaan met de rust.
        Op een zondag in de haven zijn er zeker rustige plekken. Maar ik denk dat je het zelf eens eerst moet gaan uitzoeken.
        Ik heb wel wat gevonden, maar op de ene locatie had ik direct gezelschap van politie en op de andere van een hond... (Die politie was geen probleem, je mag gewoon geen foto's maken in de haven van sommige gebouwen maar dat wist ik al.)
        Dit wordt dus moeilijk. Via PM suggesties doorsturen mag ook
        La lune rouge

        Comment

        Working...
        X