Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon handleiding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon handleiding

    Ik heb hier ooit eens gelezen dat je een anderstalige handleiding naar Nikon kan sturen en een NL in de plaats kan ontvangen. Ik vind er via de zoekfunctie niets meer over terug ...
    Kan iemand mij op weg helpen ?
    Make love not war !!!

  • #2
    Re: Nikon handleiding

    Ik dacht dat ook, ik heb toen een Spaanse handleiding opgestuurd, nu ongeveer al 3 maanden geleden . . . . en nog altijd niets teruggestuurd gekregen.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Nikon handleiding

      In dit digitijdperk kan je volgens mij erg makkelijk het PDF bestand in je gewenste taal vinden.
      Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

      Comment


      • #4
        Re: Nikon handleiding

        U kunt als volgt een vervangende handleiding aanvragen
        Registreer uw product online
        a. Meld u aan bij uw account. Als u geen account hebt, klikt u hier.
        b. Registreer uw persoonlijke gegevens, inclusief uw volledige postadres.
        c. Registreer het product waarvoor u een vervangende handleiding aanvraagt.

        Stuur ons de gedrukte gebruikshandleiding die u wilt omruilen per post toe.
        a. Vermeld de taal van de gebruikshandleiding die u wilt ontvangen.
        b. Vermeld uw naam, adres en e-mailadres, zodat we uw aanvraag snel kunnen verwerken.

        Stuur de handleiding naar het volgende adres:
        Nikon Manual Exchange Service
        PO Box 11121
        Clonshaught
        Dublin 17
        Ierland

        Staat op de site van nikon bij support en dan handleidingen

        Comment


        • #5
          Re: Nikon handleiding

          Eric, zoals hierboven al gezegd, ik ben nog altijd aan het wachten . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Nikon handleiding

            Bij Rubens hebben ze mij verteld dat je buiten de aankoop van je camera geen gedrukte handleidingen meer loskrijgt van Nikon, je moet ze downloaden op de site.

            Comment

            Working...
            X