Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klever, valk en gors

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • klever, valk en gors

    boomklevertje die verstoppertje speelt



    Torenvalkmannetje met grote honger



    Sfeerplaatje met rietgors



    Vriendelijke groeten,

    Kris Hermans
    Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

  • #2
    Re: klever, valk en gors

    Zet die Torenvak in een verticaal kader, dan wordt dat een top plaat. Nu is die gewoon goed.

    Beperkt zicht op de Boomklever is toch wel mooi en de compositie van de Rietgors kan ik ook wel smaken.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: klever, valk en gors

      Bijzonder goede resultaten met 'pattern' lichtmeting en sluitertijd voorkeur.

      Het valkje vind ik de mooiste van de drie.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: klever, valk en gors

        Bedankt voor de zinvolle () reacties.

        @Robert: Als ik een portretcrop maak krijg ik het takje waar hij op zit er niet volledig op (dit is een fullframe foto). Jammer anders zou hij inderdaad sterker zijn.

        @Jos: nu ik moet zeggen dat ik dit bijna steeds gebruik. Zou jij eerder een spotmeting doen? Ik gebruik bijna steeds ook sluitertijdvoorkeur omdat ik weet dat ik vaak niet beter dan dat kan stilhouden... Ik zie dan vervolgens wel of mijn diafragma nog OK is. Maar meestal heb ik dan al afgedrukt want anders is de vogel gevlogen...

        groetjes,

        Kris
        Last edited by Todosranas; 23 januari 2009, 17:44. Reden: toevoeging sluitertijd
        Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

        Comment


        • #5
          Re: klever, valk en gors

          Indien je bij de tweede rechts én links een beetje wegcropt kan je er het takje nog net op
          krijgen en heb je inderdaad een prachtige foto

          Comment


          • #6
            Re: klever, valk en gors

            Hallo,

            zonder aan de staart te raken lukt het me (net) niet in de 2/3 verhouding.
            Ik kan best aan bovenkant eens een stukje bij plakken en de takjes even bijklonen.


            greetz
            Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

            Comment

            Working...
            X