Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkt en Fotopapier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inkt en Fotopapier

    inkt voor de Canon i950 heb ik er alvast besteld. Gisteren half Aken afgelopen om inktcartridges te kunnen kopen, nergens gevonden.
    Kende iemand dit ?
    http://www.inkclub.com/index.asp?CtryNo=56&LangNo=31&ADID=gobe01

  • #2
    Ja heb ik wel eens iets besteld was prima hoewel niet echt goedkoop als ik het me goed herinner

    Comment


    • #3
      Sonyke, bij Megacom in Neerpelt alles altijd op stock, en alleen PPP P101 papier geeft je 'de' beste resultaten, het is niet het goedkoopste maar verschil merk je zeker !!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Phille
        Sonyke, bij Megacom in Neerpelt alles altijd op stock, en alleen PPP P101 papier geeft je 'de' beste resultaten, het is niet het goedkoopste maar verschil merk je zeker !!
        Merci Phille bedankt voor deze info.
        Van dat papier maar dat was dan PP-101 (Photo Paper Plus Glossy - 270g/m2) heb ik gisteren in verschillende formaten al van Aken meegebracht.
        Papier is dus duidelijk, daar ga ik me geen vragen meer over stellen, bedankt Phille !

        Ja die Megacom in Neerpelt, jaarlijks verlof van 31/7 t/m 18/08
        Wat die inkt betreft heb ik toch nog twijfels. Ik ben daar nogal een pietje precies in en ook altijd geneigd om met originele zaken te werken.
        In de vorm van cartridges vind ik daar geen alternatief voor de i950.
        Daarbij zeggen ze daar dat :
        "Gegarandeerd gelijk - en zelfs beter - aan een origine Canon cartridge." Is dus een tegenstrijdige bewering ofwel is het gelijk of wel is het beter en dus niet gelijk

        Ja gezien daar die cartridges BCI-6 5,45 euro een stuk beterkoop inderdaad.

        En dat "Q-Flow ink systems" tsja ik heb hier ook nog twee poezen rondlopen die overal op en aan zitten....

        De inkt, een voorraad van meer dan 1/2 jaar zou ook niet al te slim zijn, beperkt houdbaar. Toch heb ik graag een voorraad.....
        Ik ga hier natuurlijk niet altijd zelf mijn foto's afdrukken er gaan er ook nog naar een lab...

        Vertel het mij eens Phille....uw ervaringen want gij hebt dezelfde printer en alles al uitgezocht en dan volg ik u blindelings
        Alvast bedankt !





        Comment


        • #5
          Sonyke,
          In de mediamarkt in Aken centrum vind je cartridges te koop voor de i950, en dit voor een 7 euro/stuk dacht ik, Dit zijn wel geen originele.

          Ergens in't noorden van aken centrum (op de ring dacht ik) is er een winkel die enkel en alleen refill paketten verkoop. Ik ben daar eens gewoon langsgelopen, maar heb daar toen niet zoveel aandacht aan besteed omdat ik toen nog geen degelijke printer had. Ik weet dus niet voor 100% waar die winkel ligt, maar als ik nog eens naar aken ga weet ik het je waarschijnlijk wel te zeggen

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dennis_M
            Sonyke,
            In de mediamarkt in Aken centrum vind je cartridges te koop voor de i950, en dit voor een 7 euro/stuk dacht ik, Dit zijn wel geen originele.

            Ergens in't noorden van aken centrum (op de ring dacht ik) is er een winkel die enkel en alleen refill paketten verkoop. Ik ben daar eens gewoon langsgelopen, maar heb daar toen niet zoveel aandacht aan besteed omdat ik toen nog geen degelijke printer had. Ik weet dus niet voor 100% waar die winkel ligt, maar als ik nog eens naar aken ga weet ik het je waarschijnlijk wel te zeggen
            Ik weet die winkel wel liggen. De verkoper van mijne i950 heeft daarvan een plannetje getekend, zou de goedkoopste zijn :
            Van Aken Centrum naar de A4. Aan het rondpunt (rechts grote VW-garage) i.p.v. naar de A4 te gaan naar rechts draaien (dus afslaan 1/3 rond punt), je komt dan voorbij een BP-station, iets verder een kruispunt dat je oversteekt het volgende kruispunt (rechts is een Shell-station) aan de overkant links op de hoek daar is het. In het naar huis rijden wou ik daarlangs gaan maar het is er niet meer van gekomen, de verkoper was trouwens niet zeker dat hij open ging zijn en hij kende noch naam noch nummer om even te bellen
            Het was daar ook héél dorstig weer het werd wat te laat...
            't Was daar zelfs héél dorstig, ben niet van plan om daar de eerste dagen nog terug te gaan zoeken

            Comment

            Working...
            X