Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test Shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test Shoot

    hier de drie eerste foto's die uit mijn eigen studio gekomen zijn
    De vrindin mocht natuurlijk slachtoffer zijn








    Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

  • #2
    Re: Test Shoot

    Ziet er goed uit!
    Mag ik je vragen welke instellingen je gebruikt qua belichting en je camera?
    Ik ben nog maar net begonnen met mijn qihe set, maar vind jouw foto's scherper en beter van licht.

    Grtz Jan
    Canon G1X, G7

    Comment


    • #3
      Re: Test Shoot

      foto's zijn gemaakt met ne 5D die ik momenteel heb
      instellingen zijn
      iso 100
      f / 18 of 20
      77mm Zoom

      1beautydisk links naast mij (rechts voor het model dus)
      1softbox met de diffusor eraf achteraan gericht op de achterkant van het model
      mijn achtergrond heb ik bewust niet uitgelicht, is normaal een blauw grijzige gevlekte achtergrond

      en dan heb ik achter mij nog een softboks staan om zo het geheel wat bij te lichten zodat ik een groot diafragma getal kan nemen om maximale scherptediepte te hebbe
      Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

      Comment


      • #4
        Re: Test Shoot

        Waarom op F 20 ? Je verliest scherpte door je diafragma zo ver dicht te knijpen. Op een 5D zou ik niet verder gaan dan F16.
        BD0808BE

        Comment


        • #5
          Re: Test Shoot

          ik zit meestal op 18 ze
          Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

          Comment

          Working...
          X