Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

...hond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ...hond

    Deze foto gemaakt. Wat vinden jullie er van? Wat is er goed, wat is er niet goed, wat kan er beter enz.

    www.rally-image.be - rallysport in en rond België

  • #2
    Re: ...hond

    voor al je vragen; lijkt het me beter de opname in beoordeling te plaatsen.
    daar gaan ze er graag op in.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: ...hond

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      voor al je vragen; lijkt het me beter de opname in beoordeling te plaatsen.
      daar gaan ze er graag op in.
      grt,bouk.
      Geef bouk 100% gelijk.

      Ik heb aan de levende lijve ondervonden dat het frustrerend kan zijn dat je weinig commentaar krijgt in de beoordelings-fora, maar je foto's dan maar in de showcase plaatsen, terwijl ze zoals deze (no offence!!) daar duidelijk niet waardig voor zijn, is daar geen oplossing voor
      Hoe graag ik ook opmerkingen/commentaar geef op hondenfoto's, ik ga dit bewust niet doen op deze post.
      Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
      Foto-Alex

      Comment


      • #4
        Re: ...hond

        idem dito

        Showcase Dieren Expositieforum voor foto's van dieren. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: ...hond

          Moeten alle foto's dan technisch perfect en steriel zijn?

          Er valt idd veel te zeggen over scherpte, de WB etc...

          Maar ik vind de compo (zeker als je bovenaan een stukje weglaat) en de spontane pose wel iets hebben. Het geeft karakter van deze mooie plush. Het licht is ook lekker zacht...
          I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

          Comment


          • #6
            Re: ...hond

            Wat heeft technische perfectie met steriliteit te maken

            Comment

            Working...
            X