Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer huwelijksfoto's maken...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste keer huwelijksfoto's maken...

    Hey,

    Er is mij gevraagd om binnenkort foto's te maken van een huwelijk.... dit is mijn eerste keer en wil dit uiteraard zo goed mogelijk doen

    Dit koppeltje is nog op zoek naar een leuke locatie. Ze zijn erg voor een leegstaand fabriek of zo, maar weet dit in de buurt jammer genoeg niet zijn. Het zou voor de regio Lokeren zijn. Lokeren, Zelzate, Sint-Niklaas is allemaal goed... misschien kunnen jullie mij wel helpen? Een andere toffe en originele locatie is ook welkom !!!

    Nog andere tips voor die dag, dingen waar ik zeker moet op letten ?

    Bedankt!!!!
    Wendy
    Last edited by Yokkietje; 16 januari 2009, 22:15.

  • #2
    Re: Eerste keer huwelijksfoto's maken...

    voor tips ivm huwelijks fotografie? ===> zoekfunctie
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Eerste keer huwelijksfoto's maken...

      ik weet dat ik kan zoeken, maar heb nog niks gevonden ivm locaties in de buurt die ik vraag...

      Comment


      • #4
        Re: Eerste keer huwelijksfoto's maken...

        Oorspronkelijk geplaatst door Yokkietje Bekijk bericht
        ik weet dat ik kan zoeken, maar heb nog niks gevonden ivm locaties in de buurt die ik vraag...
        Iedere locatie kan dienen, al naargelang de beelden die je wilt maken. Van een afbladerende geverfde muur over een oud bushokje tot een mooi kasteel. Wees creatief, informeer wat het koppel ongeveer wil en probeer die vraag zo goed mogelijk in te vullen.
        Een geschikte locatie zoeken en daar dan een prachtige reeks neerzetten hoort bij de job en geeft nogmaals zoveel voldoening achteraf.
        Trouwens, wat ben je met locaties die al x-tallen door anderen gebruikt zijn en niks origineels meer mee aan te vangen is..?
        Dus spring op de fiets of in de wagen, rij rond en kijk!

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Eerste keer huwelijksfoto's maken...

          Dingen om op te letten:
          Zorg dat je genoeg batterijen hebt, zowel voor je camera als je flits
          Zorg dat je genoeg cf-kaartjes hebt, zodat je zeker niets moet gaan wissen op de dag zelf
          Zorg dat je je camera en zijn bedieningen goed kent
          Ga op voorhand eventueel al eens kijken op de locaties die je moet doen, het gemeentehuis, de kerk, de locatie voor de parkfoto's. Op die manier kom je niet voor onverwachtte omstandigheden, en het geeft je meer zelfzekerheid.
          Zorg er zeker voor dat je de grote momenten hebt, de ringen, de kus, ...
          Voor locaties, neem misschien eens een kijkje op http://www.fotolocatie.net ?

          Comment

          Working...
          X