Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbele scrollbar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dubbele scrollbar

    Ben ik de enige die dat zeer vervelend vind in het Challenge-onderdeel...? Maar die dubbele scrollbar werkt verre van handig. Eerst met de buitenste naar beneden scrollen om de foto te kunnen zien, dan met de binnenste naar beneden scrollen om de commentaren te kunnen lezen... Vervolgens weer met de buitenste naar boven scrollen om te kunnen doorklikken naar de volgende foto om vervolgens weer te kunnen scrollen... Lijkt me wel een promo voor scrollbars

    Laatste versie FireFox bij 1280 x 1024 resolutie.

    Mvg,
    Frederic

  • #2
    Re: Dubbele scrollbar

    Plaatst onderstaande link in Uw favorieten.

    Link naar Challenge

    Met bovenstaande link zal de vervelende balk verdwijnen.

    Klik je dan nog eens op F11 dan krijg je helemaal een mooi beeld van de Challenge.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Dubbele scrollbar

      @Spooky: Bedankt voor de snelle respons!

      Btw, is er een reden dat die link niet gebruikt wordt achter de Challenge-button..?

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: Dubbele scrollbar

        De reden waarom deze link in de Challenge Soft-waere niet gebruikt wordt is mij niet bekend. Deze link heb ik enkele jaren geleden per toeval ontdekt.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Dubbele scrollbar

          Enkel op mijne laptop heb ik last van die dubbele scrollbar, niet op mijne PC
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #6
            Re: Dubbele scrollbar

            @ t.billy,

            Werkt de bovenvermelde link dan niet op Uw laptop ?

            Hoe groot is Uw scherm van Uw PC en hoe groot is Uw scherm van Uw laptop ?
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: Dubbele scrollbar

              Hey,

              Stukje beter met de link van Spooky hierboven.

              (volgens mij ligt de reden ergens dat met die reclame bovenin inkomsten voor BD gegenereerd worden ? )
              Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

              Comment


              • #8
                Re: Dubbele scrollbar

                Eindelijk van die vervelende scrollers af Deze stoorden mij enorm na de nieuwe website. Ik had hier zowel op mijn pc en mijn laptop last van.
                Bedankt Spooky.

                Comment


                • #9
                  Re: Dubbele scrollbar

                  Oorspronkelijk geplaatst door BelLisa Bekijk bericht
                  Eindelijk van die vervelende scrollers af Deze stoorden mij enorm na de nieuwe website. Ik had hier zowel op mijn pc en mijn laptop last van.
                  Bedankt Spooky.
                  Ik ook!!
                  Allee, ben blij dat ik het opgesmeten heb. Blijkbaar toch veel mensen die 't onprettig vonden, maar niemand die er iets over opmerkte. dat zijn zeldzame toestanden tegenwoordig

                  Mvg,
                  Frederic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dubbele scrollbar

                    Onmiddelijk de link bij mijn favorieten gezet , ik heb ook eens op F11 geklikt en dan is je hele scherm ermee gevuld. Bedankt nog spooky en ook aan Frederic de Smet met die vraag te stellen. Het stoorde mij ook, maar ik dacht dat het met de verandering van de website dit er ook bijhoorde.

                    Mvg. Lucie
                    Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

                    http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dubbele scrollbar

                      Merci voor dit topic. Ik ergerde mij er ook enorm aan, maar was niet op het idee gekomen om daar een vraag over te stellen...
                      De oplossing is idd zeer eenvoudig en doeltreffend.

                      allen stemmen op mijn foto é
                      (eerst wel raden welke het is é)

                      mvg
                      Brecht
                      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

                      Comment

                      Working...
                      X