Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijzen tweedehands materiaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijzen tweedehands materiaal

    Hallo,

    bestaan er vuistregels of algemene regels om de restwaarde van een camera te bepalen (invloed aantal clicks, ouderdom camera, evt nog garantie, reeds nieuwer model/opvolger op de markt...) ?

    OF is 't allemaal 'vraag en aanbod' en wat de 'domste ezel er 't meest voor wil geven'?

    groeten,

    Nayy

  • #2
    Re: prijzen tweedehands materiaal

    Hier heb je mss iets aan,is wel voor Nikon.Met wat zoekwerk vind je mss wel iets van andere merken.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: prijzen tweedehands materiaal

      Er is 1 regel voor tweedehandsmateriaal te kopen.

      GEZOND VERSTAND !

      Ik zou bevoorbeeld liever een tweedehands body kopen van 20000 kliks waar zorg is voor gedragen.
      Dan dezelfde met 200 kliks die daar zomaar ergens gesmeten ligt.

      Het is nooit makkelijk om een prijs op te plakken en je weet natuurlijk nooit hoe er met materiaal is omgesprongen.


      HET IS HET GEEN JIJ ER WIL AAN UITGEVEN !

      Ooit zal je wel eens een miskoop doen, maar daar leer je uit.


      HEt is net als met een auto, soms heb je met een nieuwe meer miserie als met een tweedhands. Of omgekeerd
      CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

      Comment


      • #4
        Re: prijzen tweedehands materiaal

        Hallo,

        bedankt voor de info.

        Heb me gebaseerd op de lijst van Nikon in bovenstaande link ('t ging over een D300) en ben een stukje onder de prijs kunnen gaan, heb er nog wat extra's kunnen bijkrijgen (sofware, extra handleiding...)

        nayy

        Comment


        • #5
          Re: prijzen tweedehands materiaal

          Vraag en aanbod. Toen ik mijn Nikkor 18-200 pas had, kon ik deze voor €50 meer verkopen dan wat ik betaald had. Er was veel vraag en geen aanbod, ook niet nieuw.

          Er zijn bepaalde typen compacts, die ook voor hoge prijzen weggaan, omdat ze beter zijn als de huidige, volgens mij is de Fuji F30 er zo één
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X