Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tablet

    Ik zie deze aanbieding staan in den aldi, is er iemand die met dit modelletje werkt? Is dit de moeite, of is het echt niets waard.

    thx
    Brecht
    Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

  • #2
    Re: tablet

    Ik werk al jaren met wacom, er is geen beter tablet. Vroeger met die van Aldi, nu een iets duurdere. Ook op mijn werk waar we met 4 op 10 de wacom van Aldi gebruiken. En werk ermee in alle programmas van photoshop, word enz. Die van Aldie nu worden niet meer gemaakt: http://www.wacomshop.be/products/nl/...tabletten.html

    Comment


    • #3
      Re: tablet

      zeker doen, heb er ook een! 't zalig
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: tablet

        Ik zie nu op de site van wacom dat die ook vullingen voor de pennen gebruiken? Wat doen deze vullingen precies en hoe vaak moeten deze vervangen worden?

        mvg
        Brecht
        Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

        Comment


        • #5
          Re: tablet

          Juist die wizard op de site van Wacom eens doorlopen; dit waren mijn antwoorden :

          * U gebruikt de computer vaak.
          * U gebruikt de computer als hobbyist.
          * U wilt het WACOM tablet gaan gebruiken voor:
          o Grafische bewerkingen (o.a. Photoshop).
          * Het besturings-systeem van uw computer is Windows Vista X64.
          * U heeft een heel groot beeldscherm.

          Conclusie :

          Gezien de grootte van uw beeldscherm, of gezien de taken die u met het tablet wilt verrichten, heeft u een tablet van het A4 formaat nodig. Omdat u een hobby computer gebruiker bent heeft u wellicht ook interesse in een zeer groot tablet van het A3 formaat.