Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Patty part II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Patty part II





    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

  • #2
    Re: Patty part II

    Ik ga voor nr1...Ik vind deze andere 2 minder dan je vorige post...maar nr1 vind ik wel cool..
    Digi-Steve

    Comment


    • #3
      Re: Patty part II

      1 is idd goed

      Comment


      • #4
        Re: Patty part II

        Je hebt een heel grote en mooie serie geschoten met een mooi model, Gé.
        Maar toch denk ik dat het hier en daar nog sterker had kunnen zijn. Ik kan mijn vinger er niet goed opleggen en uiteraard is dit ook een beetje het 'stuurlui aan wal' commentaar, maar ik bedoel het echt goed. Ik hoop dat je dit begrijpt.

        Ik mis een beetje het zwartgallige in de platen.
        Mooie meid, poker, sigaren (die niet aan zijn), pistolen, jaren 40-50 gevoel....
        De ingredienten zijn er maar het recept klopt ergens niet.
        Het licht is ook te mooi hier. Kwee nie. Hier zou een korrel en een heel harde belichting ook fraai zijn geweest.
        Nogmaals.. prima foto's en gelukkig niet platgesoept, maar mss iets wat je de volgende keer mee zou kunnen nemen.

        Foto 1 komt voor mij het best in de buurt
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Patty part II

          Thanks Jorgen,

          Ik waardeer jou reactie altijd, sterker nog ik hou wel van kritiek. Aan oeh en ah wat mooi geroep heb ik niets want dan zou het niveau op een bepaalt punt blijven hangen.

          Ik weet dat jezelf op een heel hoog niveau zit en ik hoop dat ik dat ook een keer bereik later als ik groot ben.

          Groet Gé
          Last edited by GTDesign; 12 januari 2009, 00:46.
          | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
          | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

          Comment


          • #6
            Re: Patty part II

            mooie reeks en ga voor de tweede opname, vind ik een beetje eng en pijnlijk.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Patty part II

              Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
              Ik weet dat jezelf op een heel hoog niveau zit en ik hoop dat ik dat ook een keer bereik later als ik groot ben.

              Groet Gé
              Oh.. maar daar ben ik het eigenlijk niet zo mee eens. Als je mijn fotoshopgoocheldoos weglaat, dan denk ik dat we qua licht/modellen/poseren heel erg aan elkaar gewaagd zijn hoor.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment

              Working...
              X