Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Experimenteel Carlies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Experimenteel Carlies

    Hoop spierpijn van het schaatsen.... een afzegging voor de shoot van vandaag... balen dus.

    Fotoshop open, paar platen uit een eerdere shoot uit de kast. Geen huidbewerking, maar eens lekker klooien met wat ruige '5 minute' handelingen. Wilde eens wat anders.

    Conclusie... geen FLAUW idee of het wat is. Graag jullie mening. ( en ja I know.... voor meningen moet ik in fotoberoordeling zijn .... )

    #1


    #2


    #3
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Experimenteel Carlies

    very nice
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

    Comment


    • #3
      Re: Experimenteel Carlies

      Vind de derde het mooiste Max..ook de ruis hier is een meerwaarde.
      Andere 2 zijn ook heel goed maar vind de bewerking minder dan je andere ...maar zeker niet slecht hoor.
      Digi-Steve

      Comment


      • #4
        Re: Experimenteel Carlies

        Ik heb verder geen verstand van modelfotografie maar vind de 2e wat flets overkomen.
        De laatste is mooi!
        Dennis

        www.dennisbeekelaar.com

        Comment


        • #5
          Re: Experimenteel Carlies

          ga voor de laatste opname, opvallend dat de hand linksonder verdwijnt en rechtsboven weer tevoorschijn komt.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Experimenteel Carlies

            ik vind ze alle 3 meer dan geslaagd en daar waar de andere meer voor 1 en 3 gaan kan bij mij nr 2 net iets meer bekoren.
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment


            • #7
              Re: Experimenteel Carlies

              Ik zou je ruige '5 minuten' behandelingen voortaan toch maar achterwege laten
              Zoals de foto's nu bewerkt zijn, zouden ze bij mij al in de prullenbak beland zijn

              Veel mooiere dingen van je gezien
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

              Comment


              • #8
                Re: Experimenteel Carlies

                Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                Ik zou je ruige '5 minuten' behandelingen voortaan toch maar achterwege laten
                Zoals de foto's nu bewerkt zijn, zouden ze bij mij al in de prullenbak beland zijn

                Veel mooiere dingen van je gezien
                nou nou.. zo erg is het nou ook weer niet
                Gekke is dat op de modellensite de meesten er weg van zijn en hebben ze me alweer 2 aanvragen opgeleverd
                Ach.. wie het weet mag het zeggen. Zonder vallen en opstaan leer je niet lopen... toch?
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Experimenteel Carlies

                  die derde zijn we niet van je gewend, jorgen.
                  ze spreekt mij echter heel erg aan!
                  veel meer dan je ander werk!

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #10
                    Re: Experimenteel Carlies

                    ik vind ze heel anders dan gewoonlijk, maar zeer geslaagd!
                    die laatste is schitterend!
                    Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

                    Comment


                    • #11
                      Re: Experimenteel Carlies

                      Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                      die derde zijn we niet van je gewend, jorgen.
                      ze spreekt mij echter heel erg aan!
                      veel meer dan je ander werk!

                      mm
                      hahaha.. 10 mensen 10 smaken he. Madmax goes ruig
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Experimenteel Carlies

                        Ik hou wel van deze "vintage-high-ISO-Polaroid look" én van een model met een "echte" huid.

                        Maar zoals gezegd smaken verschillen; maar goed ook want anders zou fotografie wel héél erg eentonig zijn...

                        Well done BadMax!
                        CANON Inc. Made In Japan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Experimenteel Carlies

                          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          nou nou.. zo erg is het nou ook weer niet
                          Gekke is dat op de modellensite de meesten er weg van zijn en hebben ze me alweer 2 aanvragen opgeleverd
                          Ach.. wie het weet mag het zeggen. Zonder vallen en opstaan leer je niet lopen... toch?
                          Is ook zo! Je kunt niet iedereen tevreden stellen. Vind dit gewoon een beetje schril afsteken tegen je andere foto's
                          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                          Comment


                          • #14
                            Re: Experimenteel Carlies

                            Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                            Is ook zo! Je kunt niet iedereen tevreden stellen. Vind dit gewoon een beetje schril afsteken tegen je andere foto's
                            Uhuh... vind het fijn dat je dit opmerkt. Ik kreeg laatst op ModelMayhem van een topfotograaf een compliment op mijn werk, maar zijn grote kanttekening was dat mijn port te eenzijdig was. Er mag dus meer variatie komen. En ik kon hem daar geen ongelijk geven. Beauty zal natuurlijk de hoofdmoot blijven, maar variatie is mijn streven/voornemen dit jaar. Enerzijds op fotoshopgebied en anderzijds op fotografisch vlak. Of het gaat lukken weet ik niet, maar is natuurlijk wel een uitdaging
                            Div. thema's staan al gepland en een zooi shoots ook. Helaas ging de eerste vandaag niet door
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Experimenteel Carlies

                              Blijkbaar heb ik toch een afwijkende smaak als de meeste, vind foto 1 en 2 zéér sterk, net omdat ze zo'n "afgeschoten door de zon" look hebben.

                              Comment

                              Working...
                              X