Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbum bij Fuji of phototoalbum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoalbum bij Fuji of phototoalbum

    We hebben een album laten afdrukken bij www.phototoalbum.be ofwel http://www.fuji.be/ wat hetzelfde is blijkbaar.

    De kleuren van de gezichten zijn uitgebrand, huidskleur loopt over in een fel egaal roze zonder detail, 1ste pergamijnpapier zit niet goed en er is een witte rand bovenaan een zwart-wit foto. Niet echt geslaagd dus. De originele foto's alsook de file die naar phototoalbum is wel ok en bevat alle details.

    Een klachtenmail met de vraag wat we eraan moeten doen is al enkele dagen geleden verstuurd maar nog zonder reactie!

    In de bijgeleverde brief staat heel leuk "Wij zijn ervan overtuigd dat zij u danig zal bevallen" en deze brief geld ook als kortingsbon van 20% voor de volgende bestelling.

    Benieuwd hoe dit uitdraaid maar geen phototoalbum voor ons meer!
    groeten,
    Bjorn
    Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 70-210, Nikkor 18-200 VR, Tamron 17-50.

  • #2
    Re: Fotoalbum bij Fuji of phototoalbum

    Om het verhaal verder af te maken...

    Zonder ook maar 1 vraag of tegenbericht te krijgen van phototoalbum zit er opeens een nieuw fotoboek in de bus!

    Het 1ste pergamijnpapier zit nu wel goed en er is geen witte rand bovenaan de zwart-wit foto. De kleuren zijn jammer genoeg hetzelfde en nog steeds ondermaats volgens ons.

    Tja, jammer ...
    groeten,
    Bjorn
    Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 70-210, Nikkor 18-200 VR, Tamron 17-50.

    Comment


    • #3
      Re: Fotoalbum bij Fuji of phototoalbum

      idd. Hier ook heel miscontent. Nochtans reeds jaren klant en diverse albums aangevraagd. Ook eens 1 van mindere kwaliteit, maar soit. Ook eens een verkeerde levering, maar werd dan enkele weken later rechtgezet. Met hetgeen ik nu echter meegemaakt heb, wens ik NOOIT nog maar enig contact met deze firma te hebben. Door een fout in hun software werd mijn album verkeerd ingelezen en bij heringave van dit album heeft men geweigerd de mij toegekende korting van 25% niet te geven.
      Dus aan iedereen opgepast : album is qua kwaliteit goed, maar als er iets misloopt , en deze firma is in fout, dan doen ze alsof hun neus bloedt ! K denk dat er betrouwbaarder alternatieven zijn in de markt...

      Comment

      Working...
      X