Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locatie gezocht : interieur jaren '30 - '40

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • locatie gezocht : interieur jaren '30 - '40

    Ideeen hebben is 1 ding, maar een locatie zoeken is iets anders.

    Ik zoek een binnenshuis locatie uit de jaren '30 - '40. Kan het moeilijk omschrijven wat ik juist zoek, maar denk bvb aan die oude herenhuizen, oude cafe's, iets in dien aard. Meestal (altijd ?) met houten parket en dikwijls met houten planelen tegen de muur. Houten trap, met stof beklede zetels ... dat soort dingen. (denk misschien ook aan de sfeer die er in een traditionel kerk hangt)

    weet er iemand in het antwerpse zo'n locatie die ik kan gebruiken (evt te huur) ? 't is voor een kort shootje (1 uur) met mijn kinderen. Heel onschuldig, maar wel geweldig idee
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

  • #2
    Re: locatie gezocht : interieur jaren '30 - '40

    Je kunt eens iets gaan drinken om sfeer er te gaan opsnuiven... ik weet niet of dat iets is... maar je zult het cafeetje wel kennen... de tijd is er even blijven stilstaan...
    Je komt van Oevel en rijdt Olen door richting Bobbejaanland... Bobbejaanland voorbij kom je op een t-splitsing om rechts naar Lichtaart te gaan... daar op de hoek is een gezellig cafeeke... vind ik alleszins.

    Nog een gezellig cafe (is ooit op Vlaanderen vakantieland geweest) is gelegen tussen Geel en Dessel aan de vaart denk ik... (niet zover van de pannekoekenboot) Ik weet niet meer juist waar dat was... maar zeer leuk... ik zal eens navragen bij mijn vrienden waar dat juist is.
    zie link: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gnhoeanj


    Verder heb je de kapel van de kolonie van Merksplas!

    En dan heb je ook nog de zaal van "de Kunstvrienden"- harmonie van Merksplas....
    mvg,
    Tim Wilmsen
    Last edited by mendel; 10 januari 2009, 14:29.
    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

    Comment

    Working...
    X