Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selah Sue + Blackbox.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Selah Sue + Blackbox.

    Selah Sue in de Vooruit (Gent).



    The Black Box Revelation in zaal Terminus (Oostende).



    Merci.

    Jules.

  • #2
    Re: Selah Sue + Blackbox.

    Man had ik het geweten .
    Ik wil al graag eens selah sue live zien .

    Foto 2 vind ik de beste
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

    Comment


    • #3
      Re: Selah Sue + Blackbox.

      Beetje teveel overbelichte plekken naar mijn smaak.

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Selah Sue + Blackbox.

        Ik probeer al een hele tijd een shootje te regelen tijdens een gig van Selah Sue, maar er lijkt altijd iets tussen te komen...

        Inderdaad nogal uitgebrande beelden. Jammer, want zeker de tweede heeft iets speciaals...

        Bij Selah Sue had je beter wat meer van de zangeres mee genomen op de foto, want bovenaan is er wat teveel onnodige ruimte. Bijvoorbeeld de bovenste spot dicht bij de bovenkant plaatsen.
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: Selah Sue + Blackbox.

          Die overbelichte plekken storen me eigenlijk echt niet, vind dit twee zalige foto's, vooral de tweede dan. De dynamiek is hier zalig. Vond het bij de eerste foto ook wel tamelijk lang 'wachten' tot Sue zelf in beeld kwam, je had mss idd beter wat meer van haar getoond.
          "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
          website fotoblog

          Comment


          • #6
            Re: Selah Sue + Blackbox.

            Leuke composities maar technisch kan het beter.

            Maar Sela Sue is ongelooflijk goed én van Leuven. Twee goeie redenen om wat reclame te maken :

            Selah Sue's profile including the latest music, albums, songs, music videos and more updates.


            Hou je vast aan de takken van de bomen. Hier gaan we nog van horen

            Comment


            • #7
              Re: Selah Sue + Blackbox.

              Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
              Leuke composities maar technisch kan het beter.

              Maar Sela Sue is ongelooflijk goed én van Leuven. Twee goeie redenen om wat reclame te maken :

              Selah Sue's profile including the latest music, albums, songs, music videos and more updates.


              Hou je vast aan de takken van de bomen. Hier gaan we nog van horen
              indeed, ik ga ze gaan fotograferen begin februari,
              ik vind de foto's hier niet zo geslaagd, van compositie van van beeldkwaliteit, kan beter..
              overbelichting, geen volle scherpte, en hoge iso-onderdrukking (post?)
              Last edited by Lieven0303; 10 januari 2009, 08:17.
              Photography helps people to see
              -Berenice Abbott-
              BD1050BE

              Comment


              • #8
                Re: Selah Sue + Blackbox.

                Wat is dat hier voor een gemiereneuk en gemuggezift over onscherp, te veel ruimte boven, overproccessed, enzovoort? Twee superknappe beelden van iemand die 'het oog' heeft. Da's wat ik hier zie..

                Comment


                • #9
                  Re: Selah Sue + Blackbox.

                  Merci voor alle reacties!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Selah Sue + Blackbox.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                    Wat is dat hier voor een gemiereneuk en gemuggezift over onscherp, te veel ruimte boven, overproccessed, enzovoort? Twee superknappe beelden van iemand die 'het oog' heeft. Da's wat ik hier zie..
                    De fotograaf mag dan wel het oog hebben voor..., al de rest over onscherpte, overbelichting klopt toch wel. @ julesG, mocht je kans hebben het nog eens over te doen, zeker doen, dan kan je nog eens genieten van de geweldige Selah Sue.
                    Eric Van Aerschot BD0730BE

                    Comment

                    Working...
                    X