Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Back-up naar ICYBOX probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Back-up naar ICYBOX probleem

    1 van mijn goede voornemens, "eindelijk mijn foto's op verschillende media gaan bewaren", dreigt te mislukken...

    Ik gebruik hier voor een ICYBOX met daarin een Western Digital hardeschijf. Wanneer ik deze (via usb) aansluit op mijn pc dan detecteert hij ze wel maar later kan ik ze niet terug vinden via 'my computer' of de verkenner... maw ik kan er geen files naar copiëren. Iemand die weet waarin dit kan liggen?? IMO ligt het niet aan de jumper settings want hier heb ik zowat alle mogelijke opties uitgeprobeerd (als iemand weet hoe ze sowieso moeten staan zou ik het ook wel graag weten. Op de schijf zelf vind ik drie afbeeldingen terug:1.Slave, 2.Master w/ Slave Present en 3.Single Dr Master)

    bedankt voor de hulp!!


    @mods: ik twijfelde tussen algemeen en chitchat dus indien nodig doen jullie maar je werk

  • #2
    Re: Back-up naar ICYBOX probleem

    Als je deze schijf eerst intern gebruikte en er dus al data op staat, en je plaatst deze vervolgens in een case kunnen er zich <soms> problemen voordoen, heb je de harde schijf al eens opnieuw gepartitioneerd en geformatteerd (opletten, je data zou weg zijn) ?

    (rechter-click op mijn computer > Manage > disk manager > ...)
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: Back-up naar ICYBOX probleem

      icybox inpluggen en computer pas daarna opstarten (of herstarten). Bij mijn oudere PC(AMD 1800) moet ik het zo doen, en heb ik geen problemen met kopieëren daarna.

      Comment


      • #4
        Re: Back-up naar ICYBOX probleem

        Bedankt voor de reply's.
        De format did the job!!!

        Comment

        Working...
        X