Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotobuch professional: foto's over 2 paginas tegelijk spreiden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotobuch professional: foto's over 2 paginas tegelijk spreiden?

    Ik ben bezig aan een Fotobuch Professional. Voor de Premium versie zitten er in de software templates die toelaten foto's overlappen over de linker en rechter pagina te leggen. Die templates zijn in de software niet beschikbaar voor de professional versie maar je kan manueel je picture box over de 2 paginas tekenen en een foto invoegen. De verificatie die gebeurt vlak voor je het album bestelt, geeft hier geen foutmelding voor.

    Ik heb aan Fotobuch gevraagd of deze manier van werken inderdaad toegestaan is voor de professional versie. Hun antwoord lijkt erop te wijzen van wel maar ik wel misschien toch even langs deze weg checken of iemand hier meer van weet en dit eventueel zelf inderdaad al zo gedaan heeft. Het lijkt me raar dat de software voor de professional versie deze templates niet aanbiedt terwijl je het wel zelf manueel zo zou kunnen tekenen zonder problemen te veroorzaken.

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
    Canon EOS 30D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 70-200mm L f4 IS USM | Canon S50

  • #2
    Re: Fotobuch professional: foto's over 2 paginas tegelijk spreiden?

    Nog nooit een professional boek besteld. De mogelijke reden waarom ze niet meer voorzien omdat je ook een A3 variant van boek hebt en dan wordt een dubbele pagina al snel een A2. Ze zijn misschien bang dat de DPI dan te laag wordt.
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Fotobuch professional: foto's over 2 paginas tegelijk spreiden?

      Zou kunnen, anderzijds geeft de software wel een waarschuwing als het aantal dpi te laag wordt als je een foto over 2 pagina's rekt in het professional album, ook als het ingesteld staat om de checks te doen op A3 formaat.