Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Billy op de Arcades...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Billy op de Arcades...

    van het Jubelpark.


  • #2
    Re: Billy op de Arcades...

    Het portret opzich vind ik wel mooi , ben alleen niet zo'n grote fan van het gigantische kader eromheen.
    ||Blog||

    Comment


    • #3
      Re: Billy op de Arcades...

      Los van het kader vind ik de comp ook niet zo lekker (gekozen).
      Ventje zit te laag en er zijn voor mij te veel dingen die afleiden. Die beelden op de achtergrond en die toeter die uit z'n gulp lijkt te komen
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Billy op de Arcades...

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Los van het kader vind ik de comp ook niet zo lekker (gekozen).
        Ventje zit te laag en er zijn voor mij te veel dingen die afleiden. Die beelden op de achtergrond en die toeter die uit z'n gulp lijkt te komen
        helemaal mijn gedacht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Billy op de Arcades...

          Ik bedoel dit niet beledigend, maar wat vind je hier nu zelf aan?

          De dingen die ik er goed aan vind zijn:
          - de belichting
          - de scherpte
          - de kleuren, hoewel de huid een beetje te rood gesatureerd is

          Wat ik echt niet goed vind:
          - het kader
          - de uitdrukking (hij perst zijn mond toe)
          - de compo
          www.focusfotografie.be
          www.facebook.com/eviwilmus

          Comment


          • #6
            HiHi... bedankt voor de reacties allemaal... het zou erg zijn moest er niets gekomen zijn hé !

            Dat kaderke is eraan gezet omdat ik met de zus van zijn moeder optrok om foto's te maken in de "goeien oude analoge tijd"; goede waarnemers zullen zelfs gezien hebben dat het nummer staat voor Kodak Tri-X in meterwaar (ook te herkennen aan de nummering - die tot 45 liep...) - zij met haar Olympus OM-2 en ik met mijn Canon F1 met de 55mm f1.2, de eerste asferische lens... toen een absolute giller.

            Natuurlijk perst Billy zijn mond toe - hij is juist van zijn fopspeen af, en dàt is momenteel dé typische uitdrukking ! Waarom mogen kindjes allee lachen?
            Met zijn blonde krolletjes heb ik hem als een engeltje op de Arcades van het Jubelpark gekiekt, 45m boven de grond, mét wat onscherp bazuingeschal in de achtergrond...

            Helemaal anders dan de geposeerde foto's die we veel tegenkomen...

            Alles heeft een uitleg, soms is het niet onmiddellijk duidelijk ! Een foto moet inderdaad aan 99% van de kijkers haar verhaal kunnen vertellen zonder uitleg - dus is dit minder geslaagd - ik zal er rekening mee houden.

            Maar, wees gerust, afgeprint hangt zoiets onmiddellijk aan de muur of de ijskast, zonder kaderke, het hééft er een !

            Hopelijk is Evi nu ook gerust of gesust - ben naar haar pics gaan zien - chapeau, die op de site zijn zeker interessant en mooi werk!

            Groetjes

            Pat
            Last edited by Dutalis; 11 januari 2009, 10:13.

            Comment

            Working...
            X